تاریخچه بیمه و خدمات بیمه ای
پروژ ه فنون و فروش رشته بازاریابی، چکیده: در این پروژه که حاوی 34 صفحه از کار انجام شده در مورد کلیات بیمه و گرایش اختصاصی در مورد بیمه آسیا می باشد که مطالبی درباره تاریخچه از اول پیدایش و نحوه رشد و شکوفایی و تبدیل آن به نوع خدمات بیمه امروزی و تولید انواع خدمات بیمه آسیا و نحوه فروش و نحوه ...
تاریخچه بیمه و خدمات بیمه ای
فرمت فایل دانلودی: .docفرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 37
حجم فایل: 342
قیمت: : 3000 تومان
بخشی از متن:
چکیده:
در این پروژه که حاوی 34 صفحه از کار انجام شده در مورد کلیات بیمه و گرایش اختصاصی در مورد بیمه آسیا می باشد که مطالبی درباره تاریخچه از اول پیدایش و نحوه رشد و شکوفایی و تبدیل آن به نوع خدمات بیمه امروزی و تولید انواع خدمات بیمه آسیا و نحوه فروش و نحوه خدمات رسانی یعنی پشتیبانی و نوع فروش و همین طور در مورد نیروی کاری لازم چه از نظر فروش و بازار یابی و چه از نظر خدمات دهی و محیط کار و طریقه ایمن سازی آن و نیز در مورد بازارهای هدف و رقبای که در حال حاضر در بازار بیمه فعالیت دارند و همچنین مصرف کنندگان و روابط ایجاد شده در بازار هدف و مولفه های اقتصادی و اجتماعی و نحوه تبلیغات و عرضه خدمات پس از فروش و نحوه سهولت دسترسی مشتری به عرضه خدمات نهایتا نتیجه اینکه لازم است فرهنگ بیمه ای در جامعه بیشتر از این تبلیغ و عرضه شود خصوصا در مورد بیمه زندگی که نسبت به کشورهای دیگر خیلی با آمار و استقبال کمی روبرو می باشد امید است با تبلیغ بیشتر و فرهنگ غنی تر آحاد مردم به طرف بیمه خصوصا بیمه عمر و پس انداز و حوادث و دیگر انواع بیمه های که لازمه اقشار مختلف مردم است و همه اقشار مردم از خدمات بیمه ای بهرمند شوند.
فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: تاریخچه
1- تاریخچه بیمه
2- نوع شغل و تولید خدمات بیمه ای
3- نوع تولیدات و خدمات
فصل دوم: استاندارد
1-نیروی کار و استانداردهای نیروی کار
2- محیط کار و استانداردهای محیط کار
فصل سوم: بازاریابی
1- بازارهای هدف
2- رقبا و مصرف کنندگان نهایی
3- نوع تبلیغات کالا یا خدمات
4- روابط بازار هدف با مؤلفه های اقتصادی و اجتماعی و سیاسی
فصل چهارم: فنون فزوشندگی و چیدمان فروشگاه
1- روشهای جاری فروش محصولات با خدمات
2- خدمات پس از فروش
3- سهولت دسترسی مشتری به کالا یا خدمات ،نمایندگیهای فروش ،خدمات
4- نحوه طراحی مکانهای عرضه خدمات بیمه ای
5- نحوه ایمن سازی مکانهای خدمات بیمه ای
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات