دی جی پروژه(دیجی پروژه)

دانلود .. پروژه.. تحقیقات .. کارآموزی...پایان نامه ... مقالات انگلیسی همراه با ترجمه.. کارآفرینی ...پروپوزال دی جی پروژه

دی جی پروژه(دیجی پروژه)

دانلود .. پروژه.. تحقیقات .. کارآموزی...پایان نامه ... مقالات انگلیسی همراه با ترجمه.. کارآفرینی ...پروپوزال دی جی پروژه

دانلود تحقیقات و پروژه های دانشگاهی. پرسشنامه . گزارش کارآموزی .. طرح کارآفرینی .. مقالات .. دانلود پایان نامه .. دانبود پرسشنامه .. دانلود تحقیق.. دانلود تحقیق دانشجویی .. دانلود پایان نامه معماری .. دانلود پایان نامه روانشناسی .. دانلود پایان نامه ارشد .. دانلود پایان نامه مکانیک .. دانلود پایان نامه ادبیات .. دانلود نمونه سوالات امتحانی .. دانلود نمونه سوال استخدامی .. دانلود طرح توجیهی .. دانلود پروژه برنامه نویسی.. سی شارپ .. پروژه اچ تی ام ال html ..دانلود تحقیق دانشجویی..دانلود پایان نامه حسابداری .. پایان نامه حسابرسی .. دانلود کارآموزی وکالت .. دانلود گزارش کار آموزی حقوق .. دانلود ژنتیک .. دانلود پروژه متلب .. دانلود پایان نامه حقوق .. ارشد .. دانلود مقالات isi ...دانلود پروژه دانشجویی, دانلود پلان


برای سهولت در پیدا کردن مطلب مورد نظر از جستجوی سایت استفاده کنید
دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه


بررسی مولفه های موثر وفاداری در مشتریان

بررسی-مولفه-های-موثر-وفاداری-در-مشتریانمقاله مدیریت، بررسی مولفه های موثر وفاداری در مشتریان در بانک های دولتی شهرستان گرگان، خلاصه: پژوهش حاضر به منظور بررسی روابط مستقیم و غیر مستقیم کیفیت خدمات به عنوان متغیر بیرونی و سیمای سازمان، اعتماد و هزینه های تغییر به عنوان متغیر های درونی بروی وفاداری مشتریان به بانک ها در غالب یک مدل علی ...دانلود فایل

بررسی-مولفه-های-موثر-وفاداری-در-مشتریان
بررسی مولفه های موثر وفاداری در مشتریان
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 8
حجم فایل: 916
قیمت: : 4000 تومان

بخشی از متن:
خلاصه:
پژوهش حاضر به منظور بررسی روابط مستقیم و غیر مستقیم کیفیت خدمات به عنوان متغیر بیرونی و سیمای سازمان، اعتماد و هزینه های تغییر به عنوان متغیر های درونی بروی وفاداری مشتریان به بانک ها در غالب یک مدل علی برگرفته از مدل پیشنهادی (آیدین و ازر 2005) صورت گرفت. حداقل حجم نمونه آماری با استفاده از فرمول کاکران، 200 نفر محاسبه گردید. برای تجزیه و تحلیل داده های بدست آمده در این مطالعه از نرم افزار آماری spss استفاده شد. بین کیفیت خدمات و سیمای سازمان، اعتماد، هزینه های تغییر و وفاداری مشتری رابطه مثبت و معنی داری وجود داشت. نتیجه ی تحلیل مسیر نشان داد که با کنترل کردن مفروضه ی ثابت ماندن واریانس مانده ها، مدل پیشنهادی از برازش کامل برخوردار بود.
نویسندگان: بیتا طباطبایی عمید، محمدرضا ابوجعفری

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی