بررسی و تهیه طرح شرکت طراحی صفحات وب و نرم افزاری
مقدمه: بیشتر طراحان وب از نقطه نظر نگاه خود به طراحی وب می پردازند، آنها علاقمند هستند که خودشان را با استعارات مشخص و با تبلیغات فراوان نشان دهند. به هر جهت اینترنت برای شما ایجاد تجارت ونیز قابلیتی برای ارتباط نزدیک ارائه می دهد. کاربران میتوانند اطلاعات و محصولاتی را که در خور نیازشان میباشد ...
بررسی و تهیه طرح شرکت طراحی صفحات وب و نرم افزاری
فرمت فایل دانلودی: .rarفرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 90
حجم فایل: 210
قیمت: : 9000 تومان
بخشی از متن:
مقدمه:
بیشتر طراحان وب از نقطه نظر نگاه خود به طراحی وب می پردازند، آنها علاقمند هستند که خودشان را با استعارات مشخص و با تبلیغات فراوان نشان دهند. به هر جهت اینترنت برای شما ایجاد تجارت ونیز قابلیتی برای ارتباط نزدیک ارائه می دهد. کاربران میتوانند اطلاعات و محصولاتی را که در خور نیازشان میباشد را پیدا کنند.
در این دوره شما با انواع ابزار های طراحی آشنا خواهید شد و به طبیعت آنها نیز پی خواهید برد. اینترنت معمولی ترین رسانه واسطه ای است که کاربر را آماده میسازد که تصمیم بگیرد که چه اطلاعاتی را میخواهد و باید برای رسیدن به آن به کجا مراجعه کند. این امر باعث میشود که بر خلاف رسانه های انتشاری، اینترنت یک رسانه تبادلی ( دو طرفه ) تلقی شود. اکثراً رسانه ها تاثیر گذار هستند و هدف آنها ایجاد علاقه کافی است تا اینکه که سرانجام بتواند تبادل مطلوب راانجام دهند.
ماهیت خواندن یک مجله و یا دیدن برنامه های تلویزیون ذاتی و بالفطره نیست و معمولاً کار انفرادی است. در اصل عمل خواندن مطبوعات یا تماشای برنامه های تلویزیونی بالفطره عملی تبادلی نیست و در حقیقت بین عمل خواندن یا تماشای تلویزیون با عمل تبادل تفاوت وجود دارد. تنها تبادل انجام شده در مورد خوانندگان و بینندگان ، گرفتن اطلاعات از طریق خواندن یک کتاب یا مجله یا تماشای برنامه تلویزیون است. ( بصورت یک طرفه)
بنابراین ایجاد اطلاعات جهت رسانه های گروهی به راهکارهای متفاوت تری نسبت به ایجاد اطلاعات مربوط به اینترنت نیاز دارد. مشاهدات بی عیب اینترنت مانند ثبت رویداد بر روی مرورگر وب ،دلالت بر درخواست کاربران و واکنش سرور دارد. به عبارت دیگر انجام یک داد و ستد و تبادل می باشد.
بعلاوه با این طبیعت، اینترنت نمیتواند بصورت خطی عمل کند. اگر کاربر تصمیم به انجام داد و ستد و تبادل داشته باشد، ابتدا باید به سایت راهنمایی و هدایت شود، و سپس برای تجارت در سایت بماند و گردش کند و در پایان دوباره به سایت بازگرددو نیز باید در نظر داشت که کاربر میتواند برای انجام داد و ستد در هر لحظه به هر سایت دیگری مراجعه نماید.
فهرست مطالب:
مقدمه
فصل اول: کلیـات و سـوابـق
۱-۱- شناسنامه شرکت
۲-۱- معرفی اجمالی پروژه
۳-۱- چه کسانی از این خدمات بهره می برند
۴-۱- فارغ التحصیلان این رشته به چه قابلیتهایی دست پیدا می کنند؟
۵-۱-این رشته در جامعه چه قابلیتهایی دارد؟
فصل دوم: تحلیل صنعت
۱-۲- سیر کسب و کار برنامه نویسی در تاریخ جهان
آشنایی با زبان های برنامه نویسی امروزی
زبانهای شئ گرا
طبیعت بصری ویژوال بیسیک
تاریخچه ویژوال بیسیک
۲-۲- پیشرفتهای تکنولوژیکی نرم افزار کامپیوتر
خوشآمد گویی به تجهیزات
کار گروهی و همکاری online
3-2-چرا برنامه نویسی و نرم افزارهای کامپیوتر انتخاب کرده ام ؟
۴-۲- ۲۰ عنوان کسب کار پس از گذراندن مراحل فارغ التحصیلی
۵-۲- مواد اولیه مورد نیاز و منابع تأمین آن
۶-۲-ابزار و وسایل مورد نیازطرح
۶-۲- تحلیل تولید نرم افزار در صنعت
۷-۲- مشکلات و محدودیتهای تولید نرم افزار
فصل سوم: شرح فعالیت کارآفرینانه
۱-۳- جایابی ومحل اجرای طرح
۲-۳- زمان بندی اجرای طرح
۱-۳- زمین مورد نیازطرح
۲-۳-ساختمانهای اداری
۳-۳-هزینه ساختمان سازی ومحوطه سازی
۱-۴-انرژی برق
۲-۴- انرژی آب
۳-۴- تأسیسات حرارتی و سرمایشی
۴-۴- ارتباط
۵-۴- تاسیسات تهویه واطفاع حریق
فصل چهارم: تولید
۱-۴- فرآیند تولید
۱- طراحی صفحات وب به وسیله نرم افزارهای طراحی
۱- واقعیت در طراحی
۲- ساختار متناسب برای صفحه
۳- المانهای طرح بندی یک صفحه
۲- طراحی به وسیله نرم افزارهای برنامه نویسی
۲-۴- چگونگی گرفتن مجوز جهت احداث شرکت کامپیوتری
فصل پنجم: بازاریابی
مقدمه ای بر بازاریابی
انواع بازاریابی
بازاریابی صنعتی
۱-۵- بازاریابی چند سطحی
تاریخچه
سوالات رایج
دلیل گرایش به این نوع بازاریابیها چیست؟
چرا این نوع بازاریابی کلاهبرداری است؟
آیا شرکتهای بازاریابی چندسطحی، برای پرداخت پورسانت مجبورند محصولات شان را گرانتر بفروشند؟
آیا بازدهی این نوع بازاریابی از بازاریابی معمولی بیشتر نیست؟
این نوع بازاریابی از نظر قانونی در جهان چه وضعی دارد؟
۱-تعیین افراد مورد نظر برای تبلیغات:
مراحل بازاریابی
۲-تنظیم بودجه
۳-ارزیابی روشهای بازاریابی
عوامل نوین در آمیخته بازاریابی
ارزش
کارایی
مقدار
تنوع
مزایا
قیمت گذاری
زنجیره عرضه مناسب بهعنوان فرصتی برای کاهش هزینهها و افزایش حاشیه سود محصول
برنامه قیمتگذاری
مرحله اول- داشتن یک خلاصه از استراتژیهای قیمتگذاری:
مرحله دوم - بررسی وضعیت قیمتگذاری فعلی شرکت:
مرحله سوم - قیمتگذاری برمبنای تجزیه و تحلیل نقاط ضعف، قوت، تهدیدات و فرصتها:
مرحله چهارم - تعیین استراتژی قیمتگذاری:
مرحله پنجم - تعیین اهداف قیمتگذاری:
مرحله ششم - مشخصکردن برنامه قیمتگذاری:
مرحله هفتم - کنترل قیمت و بازنگری آن
نتیجهگیری
فصل ششم: سازماندهی
۱-۶- حقوق ودستمزد
۳-۲- شرح وظایف پرسنل
۴-۳- سازماندهی نیروی انسانی
فصل هفتم: محاسبات مالی طرح
۱ -۷- سرمایه گذاری
۲-۵- سرمایه ثابت
۳-۷- سرمایه درگردش
الف- مواد اولیه وقطعات مورد نیاز
ب- حقوق ودستمزد کارگر
ج- انرژی مورد نیاز
د- هزینه فروش
ه- سایرهزینه ها
۴-۵- هزینه تولید سالیانه طرح
۱-۴-۵- هزینه مواد اولیه
۲-۴-۵- هزینه حقوق ودستمزد
۳-۴-۵- هزینه انرژی
فصل هشتم: ریسک پذیری
ریسک
استراتژی و ریسک
بازار ریسک نرم افزار
صنعت نرم افزار نیازمند آرامش
منابع و مآخذ