دی جی پروژه(دیجی پروژه)

دانلود .. پروژه.. تحقیقات .. کارآموزی...پایان نامه ... مقالات انگلیسی همراه با ترجمه.. کارآفرینی ...پروپوزال دی جی پروژه

دی جی پروژه(دیجی پروژه)

دانلود .. پروژه.. تحقیقات .. کارآموزی...پایان نامه ... مقالات انگلیسی همراه با ترجمه.. کارآفرینی ...پروپوزال دی جی پروژه

دانلود تحقیقات و پروژه های دانشگاهی. پرسشنامه . گزارش کارآموزی .. طرح کارآفرینی .. مقالات .. دانلود پایان نامه .. دانبود پرسشنامه .. دانلود تحقیق.. دانلود تحقیق دانشجویی .. دانلود پایان نامه معماری .. دانلود پایان نامه روانشناسی .. دانلود پایان نامه ارشد .. دانلود پایان نامه مکانیک .. دانلود پایان نامه ادبیات .. دانلود نمونه سوالات امتحانی .. دانلود نمونه سوال استخدامی .. دانلود طرح توجیهی .. دانلود پروژه برنامه نویسی.. سی شارپ .. پروژه اچ تی ام ال html ..دانلود تحقیق دانشجویی..دانلود پایان نامه حسابداری .. پایان نامه حسابرسی .. دانلود کارآموزی وکالت .. دانلود گزارش کار آموزی حقوق .. دانلود ژنتیک .. دانلود پروژه متلب .. دانلود پایان نامه حقوق .. ارشد .. دانلود مقالات isi ...دانلود پروژه دانشجویی, دانلود پلان


برای سهولت در پیدا کردن مطلب مورد نظر از جستجوی سایت استفاده کنید
دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه


مقاله انگلیسی درباره گردشگری در کشور کره جنوبی
دسته بندی زبان خارجی
بازدید ها 21
فرمت فایل pdf
حجم فایل 460 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 19
مقاله انگلیسی گردشگری The Relationship Between Destination Cues of Asian Countries and Korean Tourist Images

فروشنده فایل

کد کاربری 3171
کاربر

by Ki-Han Chung, Professor, Department of Business Administration,
Gyeongsang National University in Korea, and Jae-Ik Shin, Instructor, Department
of Business Administration, Gyeongsang National University in
Korea
Abstract
The tourism industry is experiencing a tremendous growth with an everincreasing
pressure from a variety of types of competition. The change of
tourism market in Asia and the ever-increasing competitive nature of the
tourism industry require tourist destinations to develop an effective marketing
plan and strategy. This article identifies the relationship between destination
cues of Asian countries and Korean tourist images of destinations, the
differences of Korean tourist images on revisiting and recommend intention
for destinations, and the differences of demographic factors on destination
cues and Korean tourist images and revisiting/recommend intention for destinations.
Keywords: Destination Dues, Tourist Images, Asian Countries, Korea
Introduction
According to the tourism view of World Tourism Organisation, in 2020, it
was forecast that by 2020 the number of international tourist arrivals to the
Asian world would reach 1.5 billion, with 4% growth in each five year period
between 1995 and 2020.
Tourism, as the business of attracting tourists and catering to their
needs, has rapidly grown into the world’s largest industry, surpassing autos,
steel, electronics, and agriculture (MacIntosh, Goeldner, and Ritchie, 1995).
In recent years tourism has become one of the fastest growing sectors of the
world economy and is widely recognised for its contribution to regional and
national economic development (Seddigh and Theocharous, 2002).
Travel agents have come under increasing pressure from a variety
of types of competition. Tour operators are increasingly trying to sell directly
to their end clients to cut out the profit margin of the travel agents. In
addition, the increasing availability of tourism information on the Internet,
coupled with direct booking and payment facilities, has been touted by some

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی