تحقیق تبلیغات در اینترنت
بخشی از متن: تبلیغات ترویج محصولات، خدمات، مؤسسات و ایده ها در برابر پرداخت پول توسط یک پشتیبان مشخص است. تجار، تبلیغات را بخشی از استراتژی ترویج خود می بینند. تبلیغات الکترونیک زیر مجموعه ای از تبلیغات است که به فعالیت های بنگاه تجاری در قلمرو تجاربت الکترونیک می پردازد اما عوامل موفقیت در ....
تحقیق تبلیغات در اینترنت
فرمت فایل دانلودی: .docفرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 74
حجم فایل: 182
قیمت: : 5000 تومان
بخشی از متن:
بخشی از متن:
تبلیغات ترویج محصولات، خدمات، مؤسسات و ایده ها در برابر پرداخت پول توسط یک پشتیبان مشخص است. تجار، تبلیغات را بخشی از استراتژی ترویج خود می بینند. تبلیغات الکترونیک زیر مجموعه ای از تبلیغات است که به فعالیت های بنگاه تجاری در قلمرو تجاربت الکترونیک می پردازد اما عوامل موفقیت در قلمرو تجارت الکترونیک چه هستند؟ آیا تجارب الکترونیک با تجارب سنتی تفاوت ذاتی دارد؟ آیا ابزارهای سنتی تبلیغات می توان وارد این بخش از بازار شد؟ پاسخ این سؤالات را از کسرا یوسفی ،مدیر هنری یک استودیوی طراحی که به مشتریان خود خدمات تبلیغات الکترونیک ارائه می دهد می شنویم.
فهرست مطالب:
مقدمه
از تجارب سنتی تا تجارب الکترونیک
از تبلیغات به برند
از ایده به واقعیت
برند در اینترنت: از تجربه برند تا تجربه وب سایت
فاکورهای موفقیت یک برند چیست؟
چه سایتی از نظر تبلیغاتی موفق است؟
صاحب فنی
معایب و محاسن تبلیغ بر روی اینترنت نسبت به سایر رسانه ها چیست؟
Web Designing
امکانات بخش طراحی
سرویس تبلیغات متنی چیست؟
طراحی وب سایت
تبلیغات،اصطلاحات، واژه ها و اخبار
تبلیغات،اصطلاحات و واژه ها
اخبار
پرده برداری از بزرگترین بیلبورد انگلیس
تبلیغات ۴۸ میلیون دلاری در کالیفرنیا
کاهش حمایت آگهی دهندگان از ماتریکس ۳
داکترونیکس در فهرست فوربس
رشد درآمد مجلات در سال ۲۰۰۲
اعتراض حامیان حقوق حیوانات به آگهی فورد
منابع و مآخذ