دی جی پروژه(دیجی پروژه)

دانلود .. پروژه.. تحقیقات .. کارآموزی...پایان نامه ... مقالات انگلیسی همراه با ترجمه.. کارآفرینی ...پروپوزال دی جی پروژه

دی جی پروژه(دیجی پروژه)

دانلود .. پروژه.. تحقیقات .. کارآموزی...پایان نامه ... مقالات انگلیسی همراه با ترجمه.. کارآفرینی ...پروپوزال دی جی پروژه

دانلود تحقیقات و پروژه های دانشگاهی. پرسشنامه . گزارش کارآموزی .. طرح کارآفرینی .. مقالات .. دانلود پایان نامه .. دانبود پرسشنامه .. دانلود تحقیق.. دانلود تحقیق دانشجویی .. دانلود پایان نامه معماری .. دانلود پایان نامه روانشناسی .. دانلود پایان نامه ارشد .. دانلود پایان نامه مکانیک .. دانلود پایان نامه ادبیات .. دانلود نمونه سوالات امتحانی .. دانلود نمونه سوال استخدامی .. دانلود طرح توجیهی .. دانلود پروژه برنامه نویسی.. سی شارپ .. پروژه اچ تی ام ال html ..دانلود تحقیق دانشجویی..دانلود پایان نامه حسابداری .. پایان نامه حسابرسی .. دانلود کارآموزی وکالت .. دانلود گزارش کار آموزی حقوق .. دانلود ژنتیک .. دانلود پروژه متلب .. دانلود پایان نامه حقوق .. ارشد .. دانلود مقالات isi ...دانلود پروژه دانشجویی, دانلود پلان


برای سهولت در پیدا کردن مطلب مورد نظر از جستجوی سایت استفاده کنید
دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه


فرش دستباف ایران کالایی است پر ارزش ، با سابقه ای بس طولانی که ریشه در آداب ،فرهنگ ، سنتها و اعتقادات هنرمندانی داشته و دارد که زیبایی ها و مفاهیم عمیق برخواسته از قلب وجان آنان را با سرانگشتانی اعجاز آفرین بر تار و پود قالی و دیگر بافته ها گره می زند و آثاری شکوهمند را به علاقمندان و مشتاقان آن عرضه می دارد دیگر کشورها و تولید کنندگان این کالا ،
دسته بندی اقتصاد
بازدید ها 0
فرمت فایل doc
حجم فایل 81 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 44
تحقیقات بازاریابی در بازارهای داخلی(بررسی سطح تقاضا برای کالا و کیفیت و رقابت)مطالعه میدانی: صنعت فرش دستباف ایران

فروشنده فایل

کد کاربری 3069
کاربر

هدف از این مقاله بررسی تحقیقات بازاریابی در بازارهای داخلی می باشد،‌که به مطالعه موردی در صنعت فرش دستباف می پردازیم. مشکلات ناشی از اقتصاد تک محصولی و تکیه بر درآمدهای نفتی سبب ایجاد اقتصادی متاثر از عوامل خارجی بالاخص درآمد های ناپایدار نفتی شده است. با این ویژگی اقتصاد ایران، می توان به اهمیت و نقش صادرات غیر نفتی در کشور پی برد. در بین صادرات غیر نفتی کشورنیز فرش دستباف همواره در مقام اول قرار داشته و طی سالهای اخیرسهمی بیش از 25 درصد از صادرات غیر نفتی را به خود داده است. مروری بر حجم و ارزش صادرات فرش دستباف طی صد ساله گذشته بیانگر آن است که صادرات فرش دستباف دچار نوسانات زیادی شده است. به خصوص چند سالی است که غبار مشکلات باعث نگرانی تولید کنندگان و دست اندرکاران بازار فرش شده است.بدیهی است عوامل مختلفی می توانند در این امر دخیل باشند که از آن جمله می توان به سیاستهای تجاری کشور، سیاستهای کشورهای رقیب، تغییر در سلایق و تقاضای جهانی و ... اشاره کرد.موانع و مشکلات متعددی در امر توسعه صادرات غیرنفتی کشور ازجمله فرش وجود دارد که می توان به مواردی همچون افزایش شدید درآمدهای نفتی وجود قوانین و مقررات دست وپاگیر تعدد مراکز تصمیم گیری وجود تقاضای داخلی کافی و نبود مازاد قابل توجه برای صادرات عرضه و تولید کالا به صورت نه چندان مطلوب ضعف ساختار تولید عدم انطباق کیفیت بسیاری از کالاهای تولیدی با نیازهای بازارهای خارجی ضعف بسته بندی و حمل و نقل عدم استفاده از مناطق آزاد تجاری و بالا بودن هزینه تولید اشاره کرد.

فرش دستباف دومین منبع ارزی پس از نفت و مهمترین کالای صادراتی غیرنفتی کشور است . در سال های اخیر صادرات فرش و سهم ایران از بازارهای جهانی به شدت کاهش پیدا کرد . به گونه ای که صادرات این کالا از 12 میلیارد دلار در سال 1373 به 691 .2 میلیون دلار در سال 1392 تنزل یافته است . طی دوره 78 ـ1352 متوسط صادرات فرش متوسط سهم صادرات فرش از کل صادرات غیرنفتی و متوسط سهم صادرات فرش از صادرات محصولات کشاورزی و سنتی به ترتیب 480 5 میلیون دلار 30 2 درصد و 41 8 درصد بوده است . در حالی که سهم کشور ما از بازار جهانی فرش طی دوره بیست ساله 96 ـ1976 از 41 درصد به 31 درصد کاهش یافته سهم کشورهای رقیب به سرعت افزایش پیدا کرده است . به عنوان مثال سهم کشور هند در این دوره از 8 9 درصد به 20 درصد بالغ شده است .

فهرست مطالب:

تحقیقات بازاریابی در بازراهای داخلی مطالعه میدانی: صنعت فرش... 3

چکیده:3

مقدمه:4

بیان مسئله:4

پیشینه تحقیق.. 4

اصول بازاریابی :6

وظیفه بازاریابی تبدیل خریدار به مشتری.. 6

موفقیت در بازاریابی خرده فروشی:7

تعدادی از راه کارهای یک عرضه پاسخگو این ها هستند:8

عملکرد بازاریابی الکترونیک را می توان در سه بخش زیر دسته بندی کرد و معرفی نمود:12

چالش های بازاریابی الکترونیکی در عصر دیجیتال:13

تاثیرات اینترنت برآمیخته بازاریابی:13

آمیخته بازاریابی:13

استراتژی های بازاریابی الکترونیکی:16

بازاریابی زنجیره ای:16

بازاریابی ویروسی:17

بایدها و نبایدهای بازاریابی.. 17

نکات مهم در بازاریابی.. 19

استراتژی.. 20

دو پدیده اصلی موثر بر بازاریابی.. 20

مدیریت بازاریابی (محیط بیرونی و محیط سازمانی)21

تعریف:. 22

موانع عمده داخلی :. 24

موانع عمده خارجی:. 24

موانع عمده داخلی :. 25

SME چیست؟. 26

نقش SMEدر اقتصاد:26

نقاط قوت و ضعف در SME:26

حمایت از بنگاههای کوچک و متوسط درکانادا ( IDEA – SME) طرح.. 28

تعریف بنگاههای کوچک و متوسط درکانادا30

تعریف بنگاه اقتصادی:32

هزینه های قابل پوشش طرح:. 34

تامین سرمایه. 35

تاریخچه فرش:35

تاریخچه فرش بعد از اسلام :37

اهداف:38

بازار یابی فرش:38

خریداران قدیمی.. 38

صادرات فرش در داخل و خارج کشور. 39

جایگاه ایران در بازار جهانی فرش... 40

تعداد رقبا در صنعت فرش:40

چالشهای فرش دستباف :41

نتیجه گیری:43

منابع. 44

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی