دی جی پروژه(دیجی پروژه)

دانلود .. پروژه.. تحقیقات .. کارآموزی...پایان نامه ... مقالات انگلیسی همراه با ترجمه.. کارآفرینی ...پروپوزال دی جی پروژه

دی جی پروژه(دیجی پروژه)

دانلود .. پروژه.. تحقیقات .. کارآموزی...پایان نامه ... مقالات انگلیسی همراه با ترجمه.. کارآفرینی ...پروپوزال دی جی پروژه

دانلود تحقیقات و پروژه های دانشگاهی. پرسشنامه . گزارش کارآموزی .. طرح کارآفرینی .. مقالات .. دانلود پایان نامه .. دانبود پرسشنامه .. دانلود تحقیق.. دانلود تحقیق دانشجویی .. دانلود پایان نامه معماری .. دانلود پایان نامه روانشناسی .. دانلود پایان نامه ارشد .. دانلود پایان نامه مکانیک .. دانلود پایان نامه ادبیات .. دانلود نمونه سوالات امتحانی .. دانلود نمونه سوال استخدامی .. دانلود طرح توجیهی .. دانلود پروژه برنامه نویسی.. سی شارپ .. پروژه اچ تی ام ال html ..دانلود تحقیق دانشجویی..دانلود پایان نامه حسابداری .. پایان نامه حسابرسی .. دانلود کارآموزی وکالت .. دانلود گزارش کار آموزی حقوق .. دانلود ژنتیک .. دانلود پروژه متلب .. دانلود پایان نامه حقوق .. ارشد .. دانلود مقالات isi ...دانلود پروژه دانشجویی, دانلود پلان


برای سهولت در پیدا کردن مطلب مورد نظر از جستجوی سایت استفاده کنید
دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه


تحقیقات بازاریابی در بازارهای داخلی این مقاله بعضی از مباحث مرتبط با جایگاه یابی بانک را مورد بررسی قرار می دهد شیوه هایی که بتوان از طریق آنها به موقعیتهای متمایزی نسبت به رقبا دست یافت
دسته بندی اقتصاد
بازدید ها 1
فرمت فایل doc
حجم فایل 103 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21
بازاریابی رابطه مند با قصد استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی

فروشنده فایل

کد کاربری 3069
کاربر

با پیدایش تجارت الکترونیکی بسیاری از بخشهای اقتصادی و صنعتی، کما بیش تحت تأثیر این فناوری نوید بخش قرار گرفته ­اند. با این وجود، نفوذ تجارت الکترونیکی در هیچ صنعتی مانند صنعت بانکداری مشهود نبوده است. امروزه استفاده از بانکداری اینترنتی بیش از آنکه یک مزیت باشد، یک ضرورت است و بانکها ناچاراند برای بقا خود وکاهش هزینه ها خدماتشان را به صورت الکترونیکی ارائه دهند. اما به نظر می­رسد این خدمات چنان که باید وشاید مورد استقبال واقع نشده است. با توجه به این نکته و با انجام مطالعه در زمینۀ عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی ، مشخص گردید که تصویر شرکت و بازاریابی رابطه مند می توانند بر قصد استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی تأثیر بسزایی داشته باشند. در واقع این دو عامل سبب افزایش اعتماد مشتریان می شوند و اعتماد متغیری است که در پذیرش بانکداری اینترنتی نقشی بسیار حیاتی دارد.

هدف از این پژوهش شناسایی رابطه تصویر شرکت و بازاریابی رابطه مند با قصد استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی می باشد

فهرست مطالب

چکیده. 2

واژه های کلیدی:2

مقدمه. 3

بیان مسئله. 3

ضرورت و اهمیت تحقیق.. 5

ادبیات و پیشینه تحقیق.. 7

پیشینه تحقیق.. 7

مفاهیم و تعاریف.. 8

تصویر شرکت :8

بازاریابی رابطه مند:9

اعتماد:9

بانکداری اینترنتی:10

قصد استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی :10

مدل مفهومی:10

ضرورت بازاریابی در نظام بانکی.. 11

مشتری، بنیاد و اساس نظام بانکی.. 12

بازاریابی در بانکداری نوین ایران.. 14

مزایای مدیریت ارتباط با مشتری برای بانکها17

نتیجه‌گیری.. 19

نتیجه محقق.. 19

منابع:20

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی