دی جی پروژه(دیجی پروژه)

دانلود .. پروژه.. تحقیقات .. کارآموزی...پایان نامه ... مقالات انگلیسی همراه با ترجمه.. کارآفرینی ...پروپوزال دی جی پروژه

دی جی پروژه(دیجی پروژه)

دانلود .. پروژه.. تحقیقات .. کارآموزی...پایان نامه ... مقالات انگلیسی همراه با ترجمه.. کارآفرینی ...پروپوزال دی جی پروژه

دانلود تحقیقات و پروژه های دانشگاهی. پرسشنامه . گزارش کارآموزی .. طرح کارآفرینی .. مقالات .. دانلود پایان نامه .. دانبود پرسشنامه .. دانلود تحقیق.. دانلود تحقیق دانشجویی .. دانلود پایان نامه معماری .. دانلود پایان نامه روانشناسی .. دانلود پایان نامه ارشد .. دانلود پایان نامه مکانیک .. دانلود پایان نامه ادبیات .. دانلود نمونه سوالات امتحانی .. دانلود نمونه سوال استخدامی .. دانلود طرح توجیهی .. دانلود پروژه برنامه نویسی.. سی شارپ .. پروژه اچ تی ام ال html ..دانلود تحقیق دانشجویی..دانلود پایان نامه حسابداری .. پایان نامه حسابرسی .. دانلود کارآموزی وکالت .. دانلود گزارش کار آموزی حقوق .. دانلود ژنتیک .. دانلود پروژه متلب .. دانلود پایان نامه حقوق .. ارشد .. دانلود مقالات isi ...دانلود پروژه دانشجویی, دانلود پلان


برای سهولت در پیدا کردن مطلب مورد نظر از جستجوی سایت استفاده کنید
دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه


بررسی مسائل جاری در بازاریابی بین الملل
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 0
فرمت فایل doc
حجم فایل 73 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 24
بازاریابی رابطه مند در بین الملل

فروشنده فایل

کد کاربری 3069
کاربر

اینک بخش خدمات دستخوش تغییراتی است که پیش تر در تاریخ خود تجربه نکرده است. این تغییرات هم بر ساختار صنعت و هم ماهیت رقابت تأثیر شگرف داشته است. جای تعجب نیست که، در این محیط متلاطم با تغییرات شتابنده، موسسات مجبور شده‌اند شیوه واکنش خود را نسبت به بازار تغییر دهند، به طوری که کمتر روی محصولات و بیشتر به مشتریان و روابط متمرکز شوند و به جای دیدی کوتاه مدت،دیدی بلند مدت را در پیش گیرند. (2000,1Harrison,)

شدت رقابت وپیچیدگی آن، بسیاری از سازمان ها را ناگزیر از پذیرش جهان بینی جدید مفهوم بازاریابی، یعنی "بازاریابی رابطه‌مند" نموده است و به جای استراتژی‌های تهاجمی‌ بازاریابی، آنها را بسوی استراتژی‌های دفاعی بازاریابی سوق می‌دهد.

بازاریابی رابطه‌مند شامل فعالیتهایی است در راستای توسعه ارتباطات طولانی مدت و مقرون بهصرفه بینسازمان‌ها و مشتریان آن،به منظور ایجاد سود متقابل برای هر دو طرف. (تاج زاده نمین، 1382 ،198) از طرفی حفظ و تقویت مداوم رابطه با مشتری تنها مسیر یک طرفه‌ای است که سازمان های خدماتی در استفاده از استراتژی‌های تدافعی و افزایش حفظ مشتریان کنونی خود باید از آن عبور کنند.

فهرست مطالب

چکیده. 3

مقدمه. 4

بیان مسئله. 4

پیشینه تحقیق.. 5

1)اعتماد. 7

2)ایجاد پیوند. 7

3)ارتباطات... 8

4)ارزش مشترک... 8

5)همدلی.. 8

6)رابطه متقابل.. 9

استراتژی‌های بازاریابی رابطه‌مند. 9

1)تعیین خدمات اصلی.. 9

2)برقراری رابطه باب طبع هر مشتری... 10

3)ارائه خدمات جنبی.. 10

4)قیمت‌گذاری رابطه‌مند. 10

5)تأکید به بازاریابی داخلی.. 11

- تعریف بازاریابی داخلی.. 11

-اهمیت بازاریابی داخلی.. 12

مدل های بازاریابی رابطه‌مند. 12

1)مدل تاهیر رشید. 12

- اعتماد. 12

- تعهد. 13

- تجربه خوب... 13

- وفای به عهد. 14

- رضایت مشتری... 14

-بازاریابی رابطه‌مند داخلی.. 15

- پیوند اجتماعی.. 15

-ارتباطات... 16

2)مدل مورگان وهانت... 16

- منافع رابطه. 17

- هزینه‌های خاتمه رابطه. 17

- ارتباطات... 17

- رضایت دادن.. 18

- همکاری... 18

- تضاد مربوط به رابطه (تضاد کارکردی). 18

- عدم ابهام در تصمیم‌گیری... 19

3)مدل من سو و اسپیس.... 19

مزایای بازاریابی رابطه‌مند. 20

نتیجه گیری... 22

منابع:23

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی