پایان نامه روابط عمومی در شرکت سهامی بیمه ایران
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 107
حجم فایل: 1243
قیمت: : 6000 تومان
بخشی از متن:
پیشگفتار:
یکی از عواملی که در سرنوشت هر مؤسسه،
گروه و فرد اهمیت و ارزش اساسی دارد و آنها را در نیل به هدفها یاری
میدهد؛ کیفیت رابطه آنها با افرادو مؤسساتی است که با آنها سر و کار
دارند و همچنین با افکار عمومی جامعهای است که در آن به فعالیت
مشغولند. هر اندازه این ارتباط به شکل مؤثری گسترش یافته باشد، به
همان اندازه آن فرد، گروه و مؤسسه در دستیابی به اهداف خود موفقتر
میباشد. اکنون به عنوان یک اصل اساسی در مدیریت پذیرفته شده
که افراد و مؤسسات برای رسیدن هرچه بهتر و راحت تر به مقاصد خود
نیازمند به حسن رابطه و درک متقابل و توسعه تفاهم با یکدیگر و عموم
مردم میباشند.
مدیران مؤسسات به دلایل
فوق، در تشکیلات خود اقدام به تأسیس دفتر، واحد یا بخشی تحت عنوان
روابط عمومی نمودهاند تا از طریق آن ارتباط مفید و مؤثر را با افراد
داخل و خارج سازمان برقرارنمایند و با آگاه کردن، تشویق و ترغیب
آنان، به اهداف مدیران، سریعتر، راحتتر و با هزینه کمتر جامهعمل
بپوشانند . دست اندرکاران چنین دفاتری همه روزه در تلاشند تا با
استفاده از تکنیکها و تخصصهای حرفه روابط عمومی، به گسترش تفاهم و
ارتباط مؤثر بپردازند. دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط عمومی علمی در
ایران در تعریفی که از روابط عمومی از او خواسته شد معتقد است : روابط
عمومی وکیلمدافع سازمان در بیرون و مدعی العلوم در داخل سازمان است .
دراین گزارش به برخی مباحث روابط عمومی و تبیین جایگاه آن در شرکت سهامی
بیمه ایران پرداخته می شود.
فهرست مطالب:
پیشگفتار
روابط عمومی در نگاهی کلّی
مقدمه ای کلی
فصل اول: شرکت سهامی بیمه ایران
تأسیس
نمودارسازمانی
شروع فعالیت ها، اهداف، سیاست ها
طرحهای اجرایی و برنامه ریزی های اینده
فصل دوم: روابط عمومی شرکت سهامی بیمه ایران
شرح عملکرد
نمودار سازمانی
شرح وظایف کلی / عناوین شغلی
انتشار ترازنامه مالی شرکت به منظور شفاف سازی
آشنایی با نشریه پیام بیمه
فصل سوم: ضمائم - منابع
ضمائم
منابع
این فایل شامل: صفحه نخست، فهرست مطالب و متن اصلی می باشد و با فرمت (word) در اختیار شما قرار می گیرد. (فایل قابل ویرایش است)
تعداد صفحات: 107