دی جی پروژه(دیجی پروژه)

دانلود .. پروژه.. تحقیقات .. کارآموزی...پایان نامه ... مقالات انگلیسی همراه با ترجمه.. کارآفرینی ...پروپوزال دی جی پروژه

دی جی پروژه(دیجی پروژه)

دانلود .. پروژه.. تحقیقات .. کارآموزی...پایان نامه ... مقالات انگلیسی همراه با ترجمه.. کارآفرینی ...پروپوزال دی جی پروژه

دانلود تحقیقات و پروژه های دانشگاهی. پرسشنامه . گزارش کارآموزی .. طرح کارآفرینی .. مقالات .. دانلود پایان نامه .. دانبود پرسشنامه .. دانلود تحقیق.. دانلود تحقیق دانشجویی .. دانلود پایان نامه معماری .. دانلود پایان نامه روانشناسی .. دانلود پایان نامه ارشد .. دانلود پایان نامه مکانیک .. دانلود پایان نامه ادبیات .. دانلود نمونه سوالات امتحانی .. دانلود نمونه سوال استخدامی .. دانلود طرح توجیهی .. دانلود پروژه برنامه نویسی.. سی شارپ .. پروژه اچ تی ام ال html ..دانلود تحقیق دانشجویی..دانلود پایان نامه حسابداری .. پایان نامه حسابرسی .. دانلود کارآموزی وکالت .. دانلود گزارش کار آموزی حقوق .. دانلود ژنتیک .. دانلود پروژه متلب .. دانلود پایان نامه حقوق .. ارشد .. دانلود مقالات isi ...دانلود پروژه دانشجویی, دانلود پلان


برای سهولت در پیدا کردن مطلب مورد نظر از جستجوی سایت استفاده کنید
دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه


تجزیه-و-تحلیل-بخش-بندی-مشتریان-براساس-معیارهای-ارزش-مشتری
تجزیه و تحلیل بخش بندی مشتریان براساس معیارهای ارزش مشتری
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx, pptx ,pdf
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 1292
قیمت: : 4000 تومان

بخشی از متن:
حاوی فایل ورد و پاورپوینت به همراه فایل مقاله اصلی با عنوان:

 Analyzing Customer Segmentation Based on Customer Value Components (Case Study: A Private Bank) 2011

چکیده:

در سالهای اخیر مطالعه بر روی بخش‌بندی مشتریان و طرح طبقه بندی مشتریان بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بر این اساس،‏ در این تحقیق تلاش شده تا یک متدولوژی برای بخش‌بندی مشتریان یک بانک خصوصی در ایران بر اساس پارامترهای ایجاد ارزش که از داده‌های تراکنشی استخراج شده‌اند،‏ ارائه شود،‏ سپس مشتریان بر اساس امتیاز ارزش طول عمر آنها (CLV) رتبه‌بندی می شوند.کشف الگوهای پنهان بین نتایج حاصل از رتبه‌بندی مشتریان و سایر اطلاعات نظیر داده‌های استفاده از سایر خدمات بانکداری و داده‌های دموگرافیک از دیگر کارهای انجام شده در این تحقیق است. برای دستیابی به این موارد‏ از تکنیکهای متعدد داده‌کاوی نظیر خوشه بندی و دسته بندی بر روی داده‌های واقعی یک بانک خصوصی،‏ استفاده شد. تحقیق پیش‌رو درک روشنی را برای حوزه‌ فعالیت‌های بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتریان فراهم می‌سازد،‏ به گونه‌ای که سازمان بتواند برنامه‌های استراتژیک آینده را بر اساس شناخت مناسبی که از بخش‌های مختلف مشتریان به دست آورده تبیین کند.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی