دی جی پروژه(دیجی پروژه)

دانلود .. پروژه.. تحقیقات .. کارآموزی...پایان نامه ... مقالات انگلیسی همراه با ترجمه.. کارآفرینی ...پروپوزال دی جی پروژه

دی جی پروژه(دیجی پروژه)

دانلود .. پروژه.. تحقیقات .. کارآموزی...پایان نامه ... مقالات انگلیسی همراه با ترجمه.. کارآفرینی ...پروپوزال دی جی پروژه

دانلود تحقیقات و پروژه های دانشگاهی. پرسشنامه . گزارش کارآموزی .. طرح کارآفرینی .. مقالات .. دانلود پایان نامه .. دانبود پرسشنامه .. دانلود تحقیق.. دانلود تحقیق دانشجویی .. دانلود پایان نامه معماری .. دانلود پایان نامه روانشناسی .. دانلود پایان نامه ارشد .. دانلود پایان نامه مکانیک .. دانلود پایان نامه ادبیات .. دانلود نمونه سوالات امتحانی .. دانلود نمونه سوال استخدامی .. دانلود طرح توجیهی .. دانلود پروژه برنامه نویسی.. سی شارپ .. پروژه اچ تی ام ال html ..دانلود تحقیق دانشجویی..دانلود پایان نامه حسابداری .. پایان نامه حسابرسی .. دانلود کارآموزی وکالت .. دانلود گزارش کار آموزی حقوق .. دانلود ژنتیک .. دانلود پروژه متلب .. دانلود پایان نامه حقوق .. ارشد .. دانلود مقالات isi ...دانلود پروژه دانشجویی, دانلود پلان


برای سهولت در پیدا کردن مطلب مورد نظر از جستجوی سایت استفاده کنید
دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه


خط مشی بازاریابی در کشورهای در حال توسعه ( مطالعه میدانی جمهوری اسلامی ایران)
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 3
فرمت فایل doc
حجم فایل 154 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27
خط مشی بازاریابی در کشورهای در حال توسعه

فروشنده فایل

کد کاربری 3069
کاربر

در این مقاله به بررسی خط مشی بازاریابی در کشورهای در حال توسعه و نقش بازاریابیدر این کشورها می پردازیم. به مطالعه میدانی بازاریابی در کشور خودمان می پردازیم. طی ده سال گذشته علاقه به بازارهای در حال توسعه مثل چین، هند، برزیل و روسیه به سرعت گسترش یافته است، این بدین معنی است، که تحقیقات بازار و سازمان های اطلاعاتی به دنبال یافتن مکان های جغرافیایی بیشتری نسبت به گذشته هستند. این مساله چالش های زیادی را در فرآیند تحقیق بازار برای مدیران و تحلیل گران و افرادی که تحقیقات میدانی انجام می دهند، باعث می شود. این مقاله مهم ترین مسایل آن ها را بررسی می کند و بینش های مختلفی که ناشی از مکان های مختلف هستند را به چالش می کشد. در مطرح کردن این بحث باید در نظر داشت که فاکتورهای مهم موفقیت در بازاریابی در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه از چه نظر با هم متفاوت هستند.

فهرست مطالب

چکیده. 3

واژگان کلیدی:3

مقدمه. 3

بیان مسئله. 4

پیشینه تحقیق.. 5

مشکلات و محرک های کشورهای در حال توسعه. 5

۱) پایین بودن سطح آموزش... 7

۲) فضای کسب و کار :7

۳) زیرساخت های اطلاعاتی.. 7

سیستم ها و فرایندهای نوآوری.. 7

معیارهای ارزیابی سیستم های نوآوری و متغیرهای مربوطه در یک کشور. 7

راهکارهای توسعه نوآوری در کشورهای در حال توسعه. 8

الف) تدوین استراتژی نوآوری در سطح ملی:8

ب) ایجاد زیرساختارهای تحقیقاتی و تکنولوژیکی مرتبط با صنعت و اقتصاد. 8

ج) ایجاد پارک های علمی فناوری محلی.. 9

د) ایجاد یا تقویت نهادهای توسعه ای در سطح ملی.. 9

ه) حمایت کارآمد از نوآوران و کارآفرینان.. 9

و) جلب سرمایه گذاری های مستقیم خارجی.. 9

ز) همکاری کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته. 10

ح) تاکید بر آموزش و توسعه کارآفرینی با رویکرد نوآوری.. 10

فرصت های بازاریابی در کشورهای در حال توسعه. 10

پیش‌فرض غلط شماره 1. 10

پیش‌فرض غلط شماره 2:10

پیش‌فرض غلط شماره 3:11

پیش‌فرض غلط شماره 4:11

پیش‌فرض غلط شماره 5. 11

مطالعه میدانی بازاریابی در کشورهای در حال توسعه و ایران.. 13

اقتصاد اطلاعات.. 15

اقتصاد دیجیتالی.. 16

توسعه. 17

کشور در حال توسعه. 17

ویژگی های کشورهای در حال توسعه. 18

فقر مالی و فرهنگی.. 18

وابستگی اقتصادی و دوگانگی اقتصادی.. 18

نرخ رشد بالای جمعیت.. 18

بازاریابی و صادرات در برنامه چهارم توسعه. 20

بررسی وضعیت چند ابزار بازاریابی در توسعه صادرات کشور. 22

آموزش بازاریابی در ایران.. 23

آینده بازاریابی در ایران.. 24

نتیجه گیری.. 26

نتیجه گیری محقق.. 26

منابع 27

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی