دی جی پروژه(دیجی پروژه)

دانلود .. پروژه.. تحقیقات .. کارآموزی...پایان نامه ... مقالات انگلیسی همراه با ترجمه.. کارآفرینی ...پروپوزال دی جی پروژه

دی جی پروژه(دیجی پروژه)

دانلود .. پروژه.. تحقیقات .. کارآموزی...پایان نامه ... مقالات انگلیسی همراه با ترجمه.. کارآفرینی ...پروپوزال دی جی پروژه

دانلود تحقیقات و پروژه های دانشگاهی. پرسشنامه . گزارش کارآموزی .. طرح کارآفرینی .. مقالات .. دانلود پایان نامه .. دانبود پرسشنامه .. دانلود تحقیق.. دانلود تحقیق دانشجویی .. دانلود پایان نامه معماری .. دانلود پایان نامه روانشناسی .. دانلود پایان نامه ارشد .. دانلود پایان نامه مکانیک .. دانلود پایان نامه ادبیات .. دانلود نمونه سوالات امتحانی .. دانلود نمونه سوال استخدامی .. دانلود طرح توجیهی .. دانلود پروژه برنامه نویسی.. سی شارپ .. پروژه اچ تی ام ال html ..دانلود تحقیق دانشجویی..دانلود پایان نامه حسابداری .. پایان نامه حسابرسی .. دانلود کارآموزی وکالت .. دانلود گزارش کار آموزی حقوق .. دانلود ژنتیک .. دانلود پروژه متلب .. دانلود پایان نامه حقوق .. ارشد .. دانلود مقالات isi ...دانلود پروژه دانشجویی, دانلود پلان


برای سهولت در پیدا کردن مطلب مورد نظر از جستجوی سایت استفاده کنید
دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه


دراین تحقیق به بررسی میزان اعتماد به نفس دانش آموزان دختر مقطع دبیرستان نسبت به خشونت والدین پرداخته می شود
دسته بندی علوم تربیتی
بازدید ها 0
فرمت فایل doc
حجم فایل 788 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 125
بررسی میزان اعتماد به نفس دانش آموزان دختر مقطع دبیرستان نسبت به خشونت والدین

فروشنده فایل

کد کاربری 3069
کاربر

دراین تحقیق به بررسی میزان اعتماد به نفس دانش آموزان دختر مقطع دبیرستان نسبت به خشونت والدین پرداخته می شود.در فصل اول کلیاتی از تحقیق به همراه اهداف و فرضیات مورد بررسی قرار گرفته است. در فصل دوم به بررسی ادبیات پژوهش در دو بخش پرداخته می شود. در بخش اول در مورد اعتماد به نفس در دانش آموزان دختر و در بخش دوم به بررسی خشونت به خصوص خشونت به والدین به صورت کامل صحبت شده است.

جمعیت آماری کلیه دانش اموزان دختر مقطع متوسطه دبیرستان شهرستان می باشد که در سال 93-1392 مشغول به تحصیل می باشند. حجم نمونه آماری در این تحقیق 100 نفر است که از بین دانش آموزان دختر مقطع دبیرستان به صورت تصادفی انتخاب شده است.

طرح پژوهش از نوع آزمایشی و گروهی بوده و نمونه­ ی موردنظر به صورت کاملا تصادفی انتخاب شده­اند تجزیه و تحلیل داده­ها با کمک آمار توصیفی با نرم افزار SPSS و تحلیل واریانس انجام شد.

مشخص می شود که دو متغیر بین اعتماد به نفس دانش آموزان و خشونت والدین رابطه نسبتا بالایی اما در خلاف جهت دارند. یعنی با افزایش مقدار اعتماد به نفس دانش آموزان از مقدار خشونت والدین کاسته می شود. به عبارت دیگر افرادی که اعتماد به نفس بیشتری دارند از خشونت والدین پایین تری برخوردار هستند. . بدین معنی که بین اعتماد به نفس دانش آموزان و خشونت والدین ارتباط معنی داری وجود دارد. بدین معنی که با اطمینان 99% می توان فرضیه مقابل بودن ضریب همبستگی را رد کنیم. در نهایت اینکه می توان گفت یک رابطه نسبتا قوی و معکوس بین این دو متغیر برقرار است.به این معنی که افزایش خشونت والدین باعث کاهش اعتماد به نفس دانش آموزان می شودو بلعکس.

فهرست مطالب:

فصل اول: کلیات تحقیق

1-1-چکیده. 2

1-2-مقدمه. 3

1-3-بیان مسئله. 3

1-4-اهمیت و ضرورت تحقیق.. 5

1-5-مطالعات نظری... 7

1-6-هدف پژوهش.... 9

1-6-1-هدف اصلی9

1-6-2-اهداف فرعی9

1-7-سوالات تحقیق.. 9

1-8-فرضیات تحقیق.. 10

1-9-قلمرو پژوهش.... 10

1-9-1-قلمرو موضوعی10

1-9-2-قلمرو مکانی10

1-9-3-قلمرو زمانی10

1-10-تعارف واژه ها10

 فصل دوم: ادبیات تحقیق

2-1-بخش اول : اعتماد به نفس در دانش آموزان.. 14

2-2-اهمیت اعتماد به نفس.... 14

2-3-عوامل موثر بر اعتماد به نفس.... 15

2-3-1-نوجوانی که اعتماد به نفسش زیاد است :16

2-3-2- نوجوانی که اعتماد به نفسش کم است16

2-4-رهنمود های کلی.. 17

2-5-نحوه شکل گیری اعتماد به نفس.... 21

2-6-زیان عدم اعتماد به نفس.... 22

2-7-حالات فرد فاقد اعتماد به نفس.... 24

2-8-علل عدم اعتماد به نفس.... 24

2-9-اعتماد به نفس و راههای افزایش آن:30

2-10-چگونگی اعتماد به نفس و افزایش آن.. 34

2-11-چگونگی اعتماد به نفس و افزایش آن.. 35

2-12-چه چیز منجر به فقدان اعتماد به نفس می شود؟. 37

2-13-نتیجه گیری بخش اول.. 42

2-14-بخش دوم: خشونت والدین.. 43

2-15-پیش زمینه ها:43

2-16-فرهنگ و اجتماع:45

2-17- اختلافات ناموسی :46

2-18-اقتصاد:46

2-19- استرس و اختلافات روانی:47

2-20-تلویزیون:49

2-21-خشونت خانوادگی :50

2-22-در آمد:50

2-23-دیدگاه زیستی :50

2-24-دیدگاه فروید :50

2-25-دیدگاه یادگیری اجتماعی :51

2-26-دیدگاه اسناد :51

2-27-دیدگاه گرایش به خشونت :51

2-28-دیدگاه فمینیستی :52

2-29-عوامل خطرساز :52

2-29-1-عوامل فردی :52

2-29-2-عوامل خانوادگی :53

2-29-3-عوامل محیطی :53

2-30-چگونه می توان از خشونت والدین جلوگیری کرد؟. 53

2-31-ابعاد و دامنة خشونت.... 57

2-32-آموزه‌های دینی و نفی خشونت علیه زنان.. 61

2-32-1-ممنوعیت هر نوع خشونت61

2-32-2-ممنوعیت اهانت به مردم62

2-32-3-ممنوعیت غمگین‌سازی مومنان62

2-32-4-مجازات ویژه برای خشونت فیزیکی علیه زن62

2-32-5-مجازات خشونت مالی علیه زن63

2-32-6-مجازات برخی از خشونت‌های ویژه63

2-32-7-نفی خشونت علیه زنان در جنگ‌ها64

2-32-8-نفی التذاذ خشونت‌آمیز64

2-32-9-ممنوعیت آزار رسانی به مردان و زنان مومن65

2-32-10-دوری از خشونت حتی در صورت طلاق65

2-32-11-مجازات خشونت‌های روحی و روانی66

2-32-12-نشوز و خشونت67

2-32-14-حاکم اسلامی و مجازات نشوز مرد68

2-33-چاره‌اندیشی‌ها و راه‌کارهایی برای حذف یا کاهش خشونت خانگی.. 69

2-34-نتیجه بخش دوم. 71

 فصل سوم: روش تحقیق

3-1-طرح پژوهش.... 76

3-2-جامعه آماری:76

3-3-نمونه پژوهش.... 76

3-4-روش نمونه گیری... 76

3-5-ابزار پژوهش.... 76

3-5-1-بررسی روایی و اعتبار. 77

3-6- روش اجرای پژوهش.... 77

3-7-انتخاب آزمودنی.. 77

3-8- روش پردازش داده ها77

 فصل چهارم: جمع آوری و طبقه بندی اطلاعات

4-1-مقدمه. 80

4-2-نتایج توصیفی.. 81

جدول کلی تمام سوالات... 97

4-3-نتایج استنباطی.. 102

4-4-اعتبار یابی.. 102

 فصل پنجم: تجزیه تحلیل و نتیجه گیری

5-1- مقدمه. 104

تحلیل نتایج:104

5-2-نتایج تحقیق.. 107

5-3- محدودیتهای تحقیق.. 108

5-4-محدودیت های کلی تحقیق.. 109

5-5-پیشنهادات و راه حل ها109

5-6-1- پیشنهاد برای تحقیقات بعدی110

5-6-2-پیشنهاد به محققان آتی110

پیوست: پرسشنامه. 111

منابع.. 113

 فهرست جداول

 جدول 4-1 : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 1. 81

جدول 4-2 : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 2. 82

جدول 4-3 : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 3. 82

جدول 4-4 : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 4. 83

جدول 4-5 : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 5. 83

جدول 4-6 : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 6. 84

جدول 4-7 : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه7. 84

جدول 4-8 : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه8. 85

جدول 4-9 : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه9. 85

جدول 4-10 : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه10. 86

جدول 4-11 : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 11. 86

جدول 4-12 : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه12. 87

جدول 4-14 : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 14. 88

جدول 4-15 : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه15. 88

جدول 4-16 : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 16. 89

جدول 4-17 : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 17. 89

جدول 4-18 : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 18. 90

جدول 4-19 : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 19. 90

جدول 4-20 : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه20. 91

جدول 4-21 : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه21. 91

جدول 4-22 : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 22. 92

جدول 4-23 : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 23. 92

جدول 4-24 : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 24. 93

جدول 4-25 : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 25. 93

جدول 4-28 : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 28. 95

جدول 4-29 : ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 29. 95

جدول 4-31 گرایش‌های مرکزی و شاخص‌های مرکزی مولفه‌های خشونت والدین و اعتماد به نفس دانش آموزان.. 99

جدول4-32: خلاصه داده های ضریب همبستگی پیرسون.. 102

جدول4-33: خلاصه اعتبار یابی.. 102

 فهرست نمودار

 در نمودار4-1فراوانی خشونت والدین در قالب نمودار هیستوگرام. 100

در نمودار4-2فراوانی اعتماد به نفس دانش آموزان در قالب نمودار هیستوگرام. 100

در نمودار4-3فراوانی مقطع تحصیلی در قالب نمودار هیستوگرام. 100

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی