دی جی پروژه(دیجی پروژه)

دانلود .. پروژه.. تحقیقات .. کارآموزی...پایان نامه ... مقالات انگلیسی همراه با ترجمه.. کارآفرینی ...پروپوزال دی جی پروژه

دی جی پروژه(دیجی پروژه)

دانلود .. پروژه.. تحقیقات .. کارآموزی...پایان نامه ... مقالات انگلیسی همراه با ترجمه.. کارآفرینی ...پروپوزال دی جی پروژه

دانلود تحقیقات و پروژه های دانشگاهی. پرسشنامه . گزارش کارآموزی .. طرح کارآفرینی .. مقالات .. دانلود پایان نامه .. دانبود پرسشنامه .. دانلود تحقیق.. دانلود تحقیق دانشجویی .. دانلود پایان نامه معماری .. دانلود پایان نامه روانشناسی .. دانلود پایان نامه ارشد .. دانلود پایان نامه مکانیک .. دانلود پایان نامه ادبیات .. دانلود نمونه سوالات امتحانی .. دانلود نمونه سوال استخدامی .. دانلود طرح توجیهی .. دانلود پروژه برنامه نویسی.. سی شارپ .. پروژه اچ تی ام ال html ..دانلود تحقیق دانشجویی..دانلود پایان نامه حسابداری .. پایان نامه حسابرسی .. دانلود کارآموزی وکالت .. دانلود گزارش کار آموزی حقوق .. دانلود ژنتیک .. دانلود پروژه متلب .. دانلود پایان نامه حقوق .. ارشد .. دانلود مقالات isi ...دانلود پروژه دانشجویی, دانلود پلان


برای سهولت در پیدا کردن مطلب مورد نظر از جستجوی سایت استفاده کنید
دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه


تحقیقات بازاریابی در بازارهای داخلی (مورد مطالعه نقش بازاریابی اجتماعی در توسعه صنعت بیمه )
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 0
فرمت فایل doc
حجم فایل 112 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 29
نقش بازاریابی اجتماعی در توسعه صنعت بیمه

فروشنده فایل

کد کاربری 3069
کاربر

هدف از این مقاله بررسی نقش بازاریابی به خصوص بازاریابی اجتماعی در توسعه صنعت بیمه می باشد. امروزه به دلیل تنوع نیازها و تخصصی شدن مشاغل، افراد یک خانواده برای تامین حداقل مایحتاج مصرفی خود نیازمند استفاده از کالاها و خدمات عرضه شده توسط دیگران هستند. از اینرو نیاز به کالاهای مصرفی و خدمات یک نیاز ضروری و اجتناب ناپذیر است که هرگونه اختلال در تولید و توزیع آنها می تواند جامعه و مدیریت آن را به چالش بکشاند و علاوه بر زیانهای مادی صدمات و زیانهای معنوی را نیز متوجه مصرف کننده نماید. شاید کسی تصور نمی‌کرد که روزی بازاریابی علاوه بر سودآوری و فروش، نگران سلامت مصرف کننده نیز باشد. اما پویایی و رقابت شدید و افزایش نگرانی نسبت به محیط زیست و همچنین مقررات دولتی و افزایش آگاهی مصرف کنندگان، شرکتها را بر آن داشت که در سلامت جسمانی و روانی و پاکیزگی محیط مصرف کنندگان نیز تأمل کنند. به هر حال به مرور زمان مفاهیمی نظیر بازاریابی سبز، بازاریابی محیطی و اجتماعی برای عمل به مسئولیت اجتماعی بنگاهها وارد ادبیات بازاریابی شد.

فهرست مطالب

چکیده. 2

واژگان کلیدی.. 2

مقدمه. 2

پیشینه تحقیق.. 3

بیان مسئله. 3

مدخلی بر مسئولیت اجتماعی.. 5

مسئولیت اجتماعی بازاریابی.. 5

مسئولیت اجتماعی مدیران.. 6

الف - صاحبان سهام. 6

ب- کارکنان.. 7

ج- مشتریان.. 8

د- محیط طبیعی.. 9

ه- ارزشها و هنجارهای فرهنگی.. 9

حقوق‌ مصرف‌کننده‌ چیست؟. 10

حقوق مصرف کنندگان در ایران.. 12

شرایط مساعد برای حفظ حقوق مصرف کنندگان.. 14

مشکلات بازاریابی در صنعت بیمه ایران.. 17

نقش بازاریابی اجتماعی در رعایت حقوق مصرف کنندگان.. 19

آموزش مدیران.. 22

نظم دهندگی دولت.. 23

الف ـ قوانین مستقیم: 23

ب ـ قوانین غیرمستقیم. 23

تأثیر رسانه‌های گروهی.. 24

نظام گزینش مدیریت.. 24

ارزشیابی جامع عملکرد مدیریت.. 24

حسابرسی مستقل اجتماعی.. 25

نتیجه گیری.. 26

منابع و ماخذ: 28

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی