دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 14 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 52 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 27 |
شرح مختصر:
نقش برند یا عنوان تجاری در نفوذ و ماندگاری در بازارهای مصرف، برای تولیدکنندگان کالا و خدمات کاملاً واضح و مبرهن است. کارشناسان اقتصادی و اجتماعی معتقدند که وقتی یک کالای تجاری با برند ویژه خود در بازارهای مصرف موجب جلب اعتماد خریداران میشود، درواقع باعث وفاداری مصرفکنندگان به تداوم خرید آن کالا شده است. بنابراین، اعتماد به یک برند بهمعنای وفاداری به کالای تولید شده و ابزاری مناسب برای تداوم تقاضای خرید آن است. از سویی دیگر کیفیت یک کالا می تواند تصویر ذهنی مناسبی از ان کالا را برای مشتریان به همراه داشته باشد. این تصویر ذهنی می تواند به طور طولانی مدت و مستمر اندیشه خرید و مصرف را برای خریداران و مشتریان به همراه داشته باشد. هدف از این تحقیق بررسی نقش کیفیت بر برند سازی می باشد. تحقیق حاضر از نوع تحقیقات مروری بوده و در زمزه پژوهشهای کتابخانه ای قرار می گیرد. نتایج و یافته های این تحقیق نشان می دهد که شرکتهای معتبر برای تقویت نام تجاری و برند خود ناگزیر از ارتقای سطح کیفیت کالا و محصول خود هستند. این ارتقتی کیفیت فرایندی مداوم و مستمر بوده و ارایه همزمان یک کالای با کیفیت و مناسب می تواند زمینه موفقیت شرکت را فراهم اورد.
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
تعریف مفهوم علامت تجاری (برند)
جایگاه «برند» در موفقیت تجاری
تجمع کارکنان گرد علامت تجاری
رابطه بین کیفیت و برند سازی
شخصیت برند و روابط میان مصرف کننده و برند
ارزش نشان تجاری بر اساس کیفیت کالا
ادراک و برداشت مشتری از برند
ابعاد ارزش ویژه ی برند در مدل آکر
روابط بین شخصیت مصرف کننده و شخصیت برند
تقابل برندسازی و مدیریت برند
سهم برند در بازار رقابتی
سهم برند و رابطه مشتری
درک شخصیت و کیفیت برند
تبلیغات؛ محرک برند
ویژگیهای فردی در برندسازی
گونه شناسی روابط برند
تأثیر رسانه های جمعی بر پیشرفت روابط برند
نتیجه گیری و جمع بندی
منابع