زیر بنای علمی هر جامعه ای را آموزش و پرورش آن تشکیل می دهد، بنابراین با افزایش کیفیت آموزشی میتوان ساختار علمی یک جامعه را مستحکم و توانمند ساخت از اینرو بر عهده کارشناسان خبره آموزش است که روشهای مختلف را که درافزایش کیفیت آموزشی مؤثرند را مورد بررسی قرار دهند
دسته بندی | علوم تربیتی |
بازدید ها | 13 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 93 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 28 |
دانشآموزان در دوران ابتدایی بنا بر ضرورت نیازهاى درونى و فطرى خویش بدنبال کسب دانش و آگاهى هستند، بنابراین بصورت طبیعى به تحصیل علاقهمندند.
اغلب دانشآموزان در حال تحصیل در مدارس، از بهرهى هوشى لازم براى انجام تحصیل در مقطع مربوط به خود برخوردارند و به گفتهى بنیامین بلوم اغلب دانشآموزان قادر به کسب اهداف آموزشى هستند و تنها زمان یادگیرى براى آنها متفاوت است.
- پیشگفتار
- مقدمه
- فصل اول : کلیات تحقیق
- بیان مساله
- اهمیت و ضرورت تحقیق
- هدف های کلی تحقیق
- هدف های جزئی تحقیق
- فرضیه ها
- متغییر های تحقیق
- فصل دوم : ادبیات و پیشینه تحقیق
- فصل سوم : روش انجام تحقیق
- مواد ها و روش ها
- نوع پژوهش
- روش اجرای طرح
- جامعه آماری
- نمونه آماری و نحوه گزینش آن ها
- روش نمره گذاری
- فهرست منابع