دی جی پروژه(دیجی پروژه)

دانلود .. پروژه.. تحقیقات .. کارآموزی...پایان نامه ... مقالات انگلیسی همراه با ترجمه.. کارآفرینی ...پروپوزال دی جی پروژه

دی جی پروژه(دیجی پروژه)

دانلود .. پروژه.. تحقیقات .. کارآموزی...پایان نامه ... مقالات انگلیسی همراه با ترجمه.. کارآفرینی ...پروپوزال دی جی پروژه

دانلود تحقیقات و پروژه های دانشگاهی. پرسشنامه . گزارش کارآموزی .. طرح کارآفرینی .. مقالات .. دانلود پایان نامه .. دانبود پرسشنامه .. دانلود تحقیق.. دانلود تحقیق دانشجویی .. دانلود پایان نامه معماری .. دانلود پایان نامه روانشناسی .. دانلود پایان نامه ارشد .. دانلود پایان نامه مکانیک .. دانلود پایان نامه ادبیات .. دانلود نمونه سوالات امتحانی .. دانلود نمونه سوال استخدامی .. دانلود طرح توجیهی .. دانلود پروژه برنامه نویسی.. سی شارپ .. پروژه اچ تی ام ال html ..دانلود تحقیق دانشجویی..دانلود پایان نامه حسابداری .. پایان نامه حسابرسی .. دانلود کارآموزی وکالت .. دانلود گزارش کار آموزی حقوق .. دانلود ژنتیک .. دانلود پروژه متلب .. دانلود پایان نامه حقوق .. ارشد .. دانلود مقالات isi ...دانلود پروژه دانشجویی, دانلود پلان


برای سهولت در پیدا کردن مطلب مورد نظر از جستجوی سایت استفاده کنید
دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی رشته مدیریت بازرگانی همراه با پرسشنامه و کار آماری
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 2
فرمت فایل doc
حجم فایل 410 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 139
بررسی ارتباط بین میزان عوارض شهرداری با اعتماد عمومی

فروشنده فایل

کد کاربری 3069
کاربر

شرح مختصر: شهرداری باید به عنوان یک نهاد مستقل و خودکفا قادر به ارائه خدمت به مردم باشد و این امر نیازمند تامین منابع مطمئن و پایدار درآمدی است. اما شهرداری نمی‌تواند این منابع را از هر طریقی تامین کند، بلکه اخذ هرگونه وجهی باید به موجب صلاحیتی باشد که قوانین و مقررات به او می‌دهند. بخشی از درآمد شهرداری از عوارض و بهای خدماتی است که شهروندان می‌پردازند. حال در این پژوهش به بررسی ارتباط بین میزان عوارض شهرداری و و اعتماد عمومی پرداخته میشود. اعتماد عمومی یکی از سرمایه های اجتماعی است که وحدت را در سیستم های اجتماعی ایجاد و حفظ نموده و ارزش های وابسته به حکومت مردمی را پرورش می دهد. اعتماد شهروندان را به نهادها و سازمانهایی که نمایندگان آنها هستند پیوند می دهد و بدین طریق مشروعیت اثر بخشی دولت حکومت مردمی افزایش می یابد. در این پروژه ضمن تعریف؛ بیان اهمیت و نوع شناسی اعتماد عمومی به ارتباط میان میزان عوارض شهرداری و اعتماد عمومی میپردازد. همچنین بر این نکته تاکید می­شود که تنها سطح متوسطی از اعتماد؛ کارکردی و سازنده است و کاهش اعتماد عمومی نیز مشروعیت نظام سیاسی و مدیریت دولتی را زیر سئوال می­برد.

فهرست مطالب

چکیده:‌د

فصل اول: کلیات پژوهش... 1

1-1- مقدمه2

1-2- بیان مسئله3

1-3- اهمیت پژوهش5

1-4- اهداف پژوهش7

1-4-1-هدف کلی7

1-4-2-اهداف جزئی7

1-5-تعاریف نظری پژوهش7

فصل دوم: ادبیات پژوهش... 10

2-1-مقدمه11

2-2-پیشینه17

2-3-تعاریف و اصطلاحات20

2-4-درآمد شهرداری ها22

2-4-1-منابع درآمد داخلی :22

2-4-2-منابع درآمد خارجی :22

2-4-3- طبقه بندی درآمدهای شهرداری :23

2-5-عوارض شهرداری23

2-6-عوارض و بهای خدمات شهرداری24

2-7-تعریف اعتماد25

2-8-ماهیت اعتماد29

2-9-سطوح اعتماد33

2-10-انواع نگرشها به اعتماد35

2-11-ابعاد اعتماد35

2-12-ساختارهای اعتماد38

2-13-اهمیت وکارکرد اعتماد:39

2-14-انواع اعتماد:40

2-14-1-اعتماد بنیادی40

2-14-2-اعتماد متقابل بین شخصی43

2-14-3-اعتماد تعمیم یافته یا عام:44

2-14-4-اعتماد به نظام انتزاعی44

2-15-انواع روابط اعتماد46

2-15-1-ارتباط یک طرفه46

2-15-2-ارتباط متقابل47

2-15-3-ارتباط با واسطه47

2-15-4-ارتباط گروهی47

2-16-رهیافت‌های سه‌گانه به اعتماد48

2-17- علت اهمیت اعتماد در جوامع معاصر49

2-18- کارکرد‌های اعتماد (و بی‌اعتمادی) در جامعه51

2-19-اعتماد اجتماعی:52

2-20-سطوح اعتماد اجتماعی52

2-21-سرمایه اجتماعی و اعتماد56

2-22-پاسخ گویی کارکنان شهرداری و نقش آن در تقویت اعتماد56

2-23-تعریف اعتماد اجتماعی57

2-24-نقش اعتماد در روابط شخصی58

2-25-نقش اعتماد در مدیریت60

2-26- بررسی ارتباط بین میزان عوارض شهرداری با اعتماد عمومی63

2-27-تفکر دولتی محاسبه قبوض عوارض شهری راهی برای افزایش اعتماد عمومی68

2-28-رابطه‏ی بین پاسخ گویی کارکنان شهرداری و اعتماد69

2-29-اعتماد اجتماعی ، نگرش مثبت، شناخت بیشتر، اطلاع رسانی، پاسخ گویی (مقابله با شایعه سازی)71

2-30-اعتماد عمومی و اختلاف میان شهرداری و شهروندان در باب عوارض72

2-31-نحوه محاسبه عوارض ساختمانی78

2-31-تکریم ارباب رجوع،اعتمادساز و زمینه ساز پرداخت عوارض81

2-31-1-سازمان‌های مدیر محور :84

2-32-سازمان‌های مشتری محور :85

2-32-1-تکریم انسان = تکریم خدا86

2-32-2-انواع مشتری از نظر میزان رضایت91

2-32-3-تکریم مردم از دیدگاه اسلام و قرآن93

2-33-اعتماد و شهرداری در شهر الکترونیک94

2-33-1-شهرالکترونیک95

2-33-2-اعتماد در شهر الکترونیک99

2-33-3-اعتماد سازی در بعد تکنولوژی102

2-33-4-ایجاد فهم مشترک در کسب و کار شهرالکترونیک103

2-33-5-اخلاق105

فصل سوم: بحث و نتیجه گیری.. 108

3-1- بحث و نتیجه گیری109

3-2- بررسی ارتباط بین میزان عوارض شهرداری با اعتماد عمومی115

3-3- پیشنهادات115

منابع و مآخذ. 117

پرسشنامه. 119

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی