دسته بندی | مدیریت هتلداری |
بازدید ها | 5 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 495 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 114 |
شرح مختصر: هدف اصلی این پژوهش بررسی اعتماد عمومی نسبت به سنجش توسعه گردشگری و مجرای آن در منطقه میباشد.اعتماد درمعنای کلی بازگوی این باوراست.که دیگران با کنش خود به آسایش یا رفاه اعتماد کنندگان کمک کرده و ازآسیب زدن به آنها یا منافع شان خودداری کنند. با توجه به موضوع و اهداف مورد بررسی در این پژوهش برای بدست آوردن حجم نمونه در این تحقیق از فرمول کوکران استفاده شده است و حجم نمونه 100 نفر تعیین شده و سپس با استفاده از روش نمونه گیری اتفاقی(تصادفی ساده)جمع آوری اطلاعات به صورت فیزیکی صورت گرفت.در این پژوهش جهت بررسی داده های آماری از نرم افزار spss استفاده شده است.دو نوع آمار توصیفی و استنباطی برای تحلیل داده ها استفاده شده است.در این پژوهش از آزمون رتبه بندی فریدمن استفاده شده است.
2-9- مدیریت بازاریابی گردشگری 24
2-10- تأثیرات اقتصادی بر گردشگری 26
2-11- تأثیرات فرهنگی واجتماعی بر گردشگری 27
2-17-1- اعتماد بنیادین یا امنیت وجودی: 36
2-17-3- اعتماد اجتماعی یا اعتماد به غریبه ها 38
2-18- پیامدهای اعتماد اجتماعی 39
2-19- راهکارهای بهبود اعتماد عمومی 39
2-20- دلایل عمومی افول اعتماد عمومی 40
2-22- عوامل مؤثر بر مشارکت افراد از دیدگاه نظریه پردازان 44
2-23- پیشینه وفرهنگ مشارکت در ایران 48
بخش سوم: تحقیقات انجام شده در داخل و خارج کشور 66
3-5- ابزار جمعآوری اطلاعات 76
3-6- روایی و پایایی پرسشنامه 77
3-6-1- تعیین اعتبار(روایی) پرسشنامه 77
3-6-2- تعیین پایایی(قابلیت اعتماد) پرسشنامه 78
4-2-1-1- ارزیابی نظرات پاسخگویان نسبت به گویه های پرسشنامه: 87