پرسشنامه وفاداری مصرف کننده به برند
فرمت فایل دانلودی: .docفرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 3
حجم فایل: 89
قیمت: : 2800 تومان
بخشی از متن:
توضیحات:
این پرسشنامه ترجمه یک پرسشنامه استاندارد خارجی است و دارای 25 سوال است که هدف آن بررسی میزان وفاداری مصرف کننده به برند از ابعاد مؤلفه شناختی وفاداری به برند، مؤلفه های عاطفی وفاداری به برند، ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت زمان، میزان منابع سرمایه گذاری شده، و مشارکت مدیریت ارشد می باشد. طیف پاسخگویی آن از نوع لیکرت بوده که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول مربوطه ارائه شده است.