مقاله عوامل موثر بر تجارت همراه با مطالعه تجربه مصرف
فرمت فایل دانلودی: .rarفرمت فایل اصلی: doc, pdf
تعداد صفحات: 14
حجم فایل: 379
قیمت: : 10000 تومان
بخشی از متن:
Factors influencing consumption experience of mobile commerce
بخشی از چکیده:
هدف از این مطالعه، تفسیر احساسات مصرف کنندگان در تجربه مصرف و در زمینه تجارت تلفن همراه از نظر تجربی می باشد. این مطالعه به دنبال پرداختن به نگرانی در مورد جنبه های تجربی از تجارت تلفن همراه بدون توجه به نوع مصرف می باشد. برای رسیدن به هدف، نویسندگان با هدف ارائه یک محرک ارگانیسم پاسخ (SOR) را بر اساس مدل ارائه می کنند که هر دو عامل فایده و لذت باورانه از مصرف کنندگان را شامل می شود.
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
بررسی ادبیات
انگیزه فایده و لذت باورانه
اهمیت پاسخ عاطفی مصرف کنندگان
مدل تحقیق و فرضیه
محیط زیست و ورودی های مصرف کننده (محرک)