تحقیق معرفی مدیریت استراتژیک
فرمت فایل دانلودی: .docxفرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 29
حجم فایل: 97
قیمت: : 3000 تومان
بخشی از متن:
چکیده:
این مقاله روش جدیدی را برای تدوین استراتژی معرفی می کند؛ استراتژی سه جانبه با گردآوری و تلفیق اطلاعات مربوط به بازار، رقیب و سازمان، ابتدا حوزه اثربخشی استراتژی را مشخص کرده و سپس بااستفاده از یک جدول تحلیلی، زمینه خلق استراتژی های مناسب کسب و کار را فراهم می سازد وبه صورت خلاصه مدیریت استراتژیک و ضرورت و موانع بکارگیری آن را در سازمانها مورد بررسی قرار میدهد. تعریف استراتژی و مدیریت استراتژیک، ضرورت استفاده از مدیریت استراتژیک، مزایای مدیریت استراتژیک، فرآیند مدیریت استراتژیک، تحلیل وضعیت، تدوین استراتژی، اجرای استراتژی، ارزیابی استراتژی، موانع و مشکلات طراحی برنامههای استراتژیک، بررسی موانع اجرای برنامههای استراتژیک مباحث این مقاله را تشکیل میدهند.
فهرست مطالب:
مقدمه
چکیده
تعریف استراتژی و مدیریت استراتژیک
استراتژی
استراتژی سه جانبه
رقیب اصلی
شایستگی های متمایز کننده
تلفیق داده ها و تعیین حوزه اثر بخشی استراتژی
مدیریت استراتژیک
ضرورت استفاده از مدیریت استراتژیک
مزایای مدیریت استراتژیک
فرآیند مدیریت استراتژیک
تحلیل وضعیت
تدوین استراتژی
اجرای استراتژی
ارزیابی استراتژی
موانع و مشکلات طراحی برنامه های استراتژیک
بررسی موانع اجرای برنامه های استراتژیک
منابع و مراجع