مقاله مدیریت تغییر (Change management)
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 7
حجم فایل: 56
قیمت: : 4800 تومان
بخشی از متن:
Change management
بخشی از ترجمه و متن اصلی:
در دنیای سازمانهای بزرگ وسوسه های قدرتمندی برای عملیات های ساده و موثر مبنی بر داشتن روش ها و سیستم های پوشش دهنده در محل وجود دارد. این تمایلی برای دست یافتن به محصولات و خدمات نهایی نامتناقض است، مخصوصا چنانچه سازمانی در صورت خدمات مشابه دارای مکان های چندگانه باشد. ام سی دونالدز و هوم دیپات، بعلاوه ی تعدادی دیگر از امتیاز داران خرده فروشی مثال هایی عالی برای موفقیت در آن منطقه هستند. شما می توانید به هر کدام از ام سی دونالدها در کشور بروید و انتظار داشته باشید تا همانند بیگ مک در همان لحظه با همان رویه یِ سفارش، پرداخت و دریافت، غذایتان را بگیرید. این کارها وقتی خوب هستند که محصول یکسان باشد و همچنین همه ی شرایط و وظایف دیگر نیز یکسان باشند.
In the world of large organization there is a strong temptation to streamline operations by having blanket systems and procedures in place. This is intended to achieve a consistent end product or service, particularly if an organization has multiple locations providing similar services. McDonalds and home depot, as well as many other retail franchises are great examples of success in that area. You can go to any McDonalds in the country and expect to get the same Big Mac in the same amount of time with the same procedure for ordering, paying and receiving your food. This works well when the product is the same and when all other conditions and functions are the same ..