نرم افزار دفتر اندیکاتور آنیکال
نرم افزار دفتر اندیکاتور، نرم افزاری جامع برای مدیریت دبیرخانه ادارات، شرکت ها و سازمانهای مختلف می باشد. استفاده از این نرم افزار موجب سرعت بخشیدن به امور دبیرخانه شده و از اتلاف وقت و هزینه ها، جلوگیری می نماید.
نرم افزار دفتر اندیکاتور آنیکال
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: zip
حجم فایل: 22539
قیمت: : 60000 تومان
بخشی از متن:
توضیحات:
امروزه در اکثر شرکت ها و سازمان ها نیاز به وجود یک سیستم مکانیزه جهت ثبت و نگهداری اطلاعات نامه ها و مکاتبات، ثبت روند گردش، پیگیری و بایگانی آنها مشاهده می شود. در راستای این نیاز شرکت آنیکال اقدام به ساخت سیستمی مکانیزه با نام نرم افزار اندیکاتور آنیکال کرده است که از اهداف این سیستم، آسان سازی و سیستماتیک کردن دبیرخانه و گردش مکاتبات اداری به زبان ساده را می توان نام برد.
سیستم اندیکاتور، نرم افزاری جامع برای مدیریت دبیرخانه ادارات، شرکت ها و سازمانهای مختلف می باشد. کنار گذاشتن روشهای سنتی و استفاده از این نرم افزار موجب سرعت بخشیدن به امور دبیرخانه شده و به دلیل دقت و امنیت بالا از اتلاف وقت و هزینه جابجایی و نگهداری، جلوگیری می نماید.
ویژگی های نرم افزار اندیکاتور:
سادگی استفاده
سرعت بالا
امنیت بالا
جستجوی پیشرفته
موارد استفاده نرم افزار اندیکاتور آنیکال:
با توجه به انعطاف پذیر بودن نرم افزار اندیکاتور آنیکال به همراه گزارشات آن، از این برنامه می توان برای اندیکاتور و گردش اداری در هر صنفی و شغلی استفاده کرد.
برای مثال این نرم افزار برای مشاغل زیر قابل استفاده خواهد بود:
اداره ها و سازمان ها: دبیرخانه و بایگانی مدارک، مکاتبات اداری نامه ها و اتوماسیون اداری ...
شرکت ها و کارخانه ها: دبیرخانه و بایگانی فایل ها، اتوماسیون اداری نامه ها، گردش اداری نامه ها، ارسال و ارجاع نامه ها و فایل ها، شرح وظایف، آرشیو و بایگانی اسناد و مدارک مربوط به مناقصه ها، قراردادها، پروژه ها، مشتری ها.
مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاهی: بایگانی و ثبت اطلاعات پرونده دانش آموزان، دانشجویان، اساتید و ...
بایگانی دفتر وکالت: بایگانی و آرشیو اطلاعات موکل ها، یادآوری قرار ملاقات ها و ...
استفاده های شخصی: دسته بندی و سازماندهی فایل ها، مقاله ها و بایگانی اشخاص.
و ....