دی جی پروژه(دیجی پروژه)

دانلود .. پروژه.. تحقیقات .. کارآموزی...پایان نامه ... مقالات انگلیسی همراه با ترجمه.. کارآفرینی ...پروپوزال دی جی پروژه

دی جی پروژه(دیجی پروژه)

دانلود .. پروژه.. تحقیقات .. کارآموزی...پایان نامه ... مقالات انگلیسی همراه با ترجمه.. کارآفرینی ...پروپوزال دی جی پروژه

دانلود تحقیقات و پروژه های دانشگاهی. پرسشنامه . گزارش کارآموزی .. طرح کارآفرینی .. مقالات .. دانلود پایان نامه .. دانبود پرسشنامه .. دانلود تحقیق.. دانلود تحقیق دانشجویی .. دانلود پایان نامه معماری .. دانلود پایان نامه روانشناسی .. دانلود پایان نامه ارشد .. دانلود پایان نامه مکانیک .. دانلود پایان نامه ادبیات .. دانلود نمونه سوالات امتحانی .. دانلود نمونه سوال استخدامی .. دانلود طرح توجیهی .. دانلود پروژه برنامه نویسی.. سی شارپ .. پروژه اچ تی ام ال html ..دانلود تحقیق دانشجویی..دانلود پایان نامه حسابداری .. پایان نامه حسابرسی .. دانلود کارآموزی وکالت .. دانلود گزارش کار آموزی حقوق .. دانلود ژنتیک .. دانلود پروژه متلب .. دانلود پایان نامه حقوق .. ارشد .. دانلود مقالات isi ...دانلود پروژه دانشجویی, دانلود پلان


برای سهولت در پیدا کردن مطلب مورد نظر از جستجوی سایت استفاده کنید
دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه

ترجمه مقاله ارتقای معلمان ، پیشرفت از طریق نگرش متقابل به توسعه برنامه درسی


رشته : مدیریت آموزشی 

Promoting Teacher Development through an Interactive

Approach to Curriculum Development

دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید

چکیده :

این مقاله در مورد نحوه تدریس زبان انگلیسی و چگونگی تحقق اهداف آن در یک دوره چهارساله بوده که در دانشگاه تبریز ایران انجام شده است . شرکت کنندگان در این تحقیق ، دانشجویان  رشته زبان انگلیسی (N = 25) و مدرسان زبان (N = 5) بوده اند .  این اطلاعات در مدت یک سال از طریق مصاحبه نیمه ساختار یافته، گفتگو با دانشجویان و مدرسان، یادداشت های  زمینه ای ، مجلات، و خاطرات جمع آوری شد. از آنجا که هیچ سرفصلی پیدا نشد ، محقق به منظور توسعه برنامه درسی و طراحی دوره های مبتنی بر موارد تئوری و عملی اهدافی را در نظر گرفت . دانشجویان بر سر اهداف این دوره اتفاق نظر داشتند ، ارتباط و ساختارهای آنها در رابطه با دوره های دیگر ایجاد شده  و با توجه به کلاس درس  و سیاست های سازمانی مشخص شد . برنامه درسی ایجاد شده ، رابطی بین دانش جویان و پژوهشگر می باشد . همه اقدامات برای ارائه برنامه درسی منسجم و  به درخواست تجدید نظر دانشجویان  بود  و به عنوان هدفی برای  یادگیری موثر در نظر گرفته شد. این برنامه فراتر از محتوا و عمل برای  ارائه فرصت هایی برای مشارکت دانش جویان  و ریسک پذیری بوده است .محتوای آن با  دقت انتخاب شد، تا به واحد کنترل تقسیم برسد  و توالی بر اساس نیازهای دانش آموزان، اهداف، خواستنها  و سطح مهارت ایجاد شود  . نتایج این مطالعه حاکی از آن  است که طراحی برنامه درسی موقت، ناقص، تعاملی و پویا جایگزین برنامه  از پیش تعیین شده، سیستماتیک و دقیق است. این مطالعه ممکن است یک تجربه برای استادان زبان و طرحی و ارائه سرفصل از طرف آنها باشد .

کلمات کلیدی: طراحی برنامه درسی, توسعه برنامه درسی, ترقی (پیشرفت) معلم ،,برنامه ریزی درسی و اجرا


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی