دی جی پروژه(دیجی پروژه)

دانلود .. پروژه.. تحقیقات .. کارآموزی...پایان نامه ... مقالات انگلیسی همراه با ترجمه.. کارآفرینی ...پروپوزال دی جی پروژه

دی جی پروژه(دیجی پروژه)

دانلود .. پروژه.. تحقیقات .. کارآموزی...پایان نامه ... مقالات انگلیسی همراه با ترجمه.. کارآفرینی ...پروپوزال دی جی پروژه

دانلود تحقیقات و پروژه های دانشگاهی. پرسشنامه . گزارش کارآموزی .. طرح کارآفرینی .. مقالات .. دانلود پایان نامه .. دانبود پرسشنامه .. دانلود تحقیق.. دانلود تحقیق دانشجویی .. دانلود پایان نامه معماری .. دانلود پایان نامه روانشناسی .. دانلود پایان نامه ارشد .. دانلود پایان نامه مکانیک .. دانلود پایان نامه ادبیات .. دانلود نمونه سوالات امتحانی .. دانلود نمونه سوال استخدامی .. دانلود طرح توجیهی .. دانلود پروژه برنامه نویسی.. سی شارپ .. پروژه اچ تی ام ال html ..دانلود تحقیق دانشجویی..دانلود پایان نامه حسابداری .. پایان نامه حسابرسی .. دانلود کارآموزی وکالت .. دانلود گزارش کار آموزی حقوق .. دانلود ژنتیک .. دانلود پروژه متلب .. دانلود پایان نامه حقوق .. ارشد .. دانلود مقالات isi ...دانلود پروژه دانشجویی, دانلود پلان


برای سهولت در پیدا کردن مطلب مورد نظر از جستجوی سایت استفاده کنید
دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه


بررسی عوامل اثر گذار بر شناسایی خدمات جدید بانکداری الکترونیک و بررسی تطبیقی امکان ارائه آن در ایران

بررسی-عوامل-اثر-گذار-بر-شناسایی-خدمات-جدید-بانکداری-الکترونیک-و-بررسی-تطبیقی-امکان-ارائه-آن-در-ایرانپایان نامه کامل رشته اقتصاد، چکیده: در این تحقیق سعی شده است عوامل اثرگذار بر شناسایی خدمات جدید بانکداری الکترونیک و بررسی تطبیقی امکان ارائه آن در ایران در مقایسه با بانک های پیشرفته بررسی گردد به این منظور پرسشنامه ای طراحی و پس از اطمینان از روایی و پایایی، بر اساس نظر اساتید، در اختیار جامعه ..دانلود فایل

بررسی-عوامل-اثر-گذار-بر-شناسایی-خدمات-جدید-بانکداری-الکترونیک-و-بررسی-تطبیقی-امکان-ارائه-آن-در-ایران
بررسی عوامل اثر گذار بر شناسایی خدمات جدید بانکداری الکترونیک و بررسی تطبیقی امکان ارائه آن در ایران
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 242
حجم فایل: 847
قیمت: : 120000 تومان

بخشی از متن:
چکیده:
در این تحقیق سعی شده است عوامل اثرگذار بر شناسایی خدمات جدید بانکداری الکترونیک و بررسی تطبیقی امکان ارائه آن در ایران در مقایسه با بانک های پیشرفته بررسی گردد به این منظور پرسشنامه ای طراحی و پس از اطمینان از روایی و پایایی، بر اساس نظر اساتید، در اختیار جامعه آماری تحقیق که کارشناسان در بانک های تجاری شهر کرمانشاه بودند قرار داده شد. با استفاده از فرمول ککران و روش نمونه گیری تصادفی ساده، نمونه های تحقیق انتخاب شدند. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار آماری هایAMOS,SPSS استفاده شده است با توجه به نتایج تحقیق در بانک های تجاری شهر کرمانشاه به ترتیب متغیرهای زیر ساخت مالی و مدیریتی (0/582)، زیر ساخت نرم افزاری وامنیتی(0/281)، زیر ساخت ارتباطی(0/275)، فرهنگ سازی، آموزش کارکنان و مشتریان(0/252)، استانداردهای بین المللی بانکداری الکترونیک(0/192) دارای بیشترین تاثیر بر شناسایی خدمات جدید بانکداری الکترونیک دارند.
کلمات کلیدی: شناسایی خدمات جدید، بانکداری الکترونیک،بانک های تجاری، بانک های پیشرفته

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1) مقدمه
1-2) بیان مسأله
1-3) اهمیت و ضرورت انجام تحقیق
1-4) اهداف تحقیق
1-4-1) هدف کلی
1-4-2) اهداف جزیی
1-5) فرضیه های تحقیق
1-7) قلمرو تحقیق
1-7-1) قلمرو موضوعی
1-7-2) قلمرو زمانی تحقیق
1-7-3) قلمرو مکانی تحقیق
1-8) تعریف واژه‏ها و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی)
1-8-1) تعاریف مفهومی
1-8-2) تعاریف عملیاتی
فصل دوم: پیشینه تحقیق
2-1) مقدمه
2-2) مبانی نظری
2-2-1) خدمات و مفاهیم آن
2-2-2)ویژگی های خاص خدمات بانکی
2-2-3) تعریف خدمات الکترونیکی
2-2-4)تعریف بانکداری الکترونیک
2-2-5) سیر تحولات بانکداری الکترونیکی
2-2-6)بانکداری الکترونیکی در جهان
2-2-6-1) بانکداری الکترونیک در چین
2-2-6-2)پرداخت های الکترونیکی در هندوستان
2-2-6-3) بانکداری الکترونیک در مالزی
2-2-6-4) بانکداری الکترونیکی در آمریکا
2-2-7)مطالعه امکان سنجی
2-2-8)بانکداری الکترونیک در ایران
2-2-9) مزایای بانکداری الکترونیک در ایران
2-2-10) وضعیت ابزارهای خدمات بانکداری الکترونیکی در کشور
2-2-10-1) پایانه فروشگاهی ابزاری برای توسعه بانکداری الکترونیکی
2-2-10-1-1)علل عدم استقبال از پایانه های فروشگاهی
2-2-10-2) بانکداری موبایل
2-2-10-2-1) مزایای بانکداری موبایل
2-2-10-2-2) مشکلات و موانع پیش روی بانکداری موبایل در ایران
2-2-10-2-3) بانکداری موبایل در بین بانک های کشور
2-2-10-2-4) بررسی وضعیت بانکداری همراه در بانک های ایران و مقایسه آن با بانک های پیشرو
2-2-10-2-5) تکنولوژی های بانکداری همراه
2-2-10-2-6) بانکداری همراه در بانک های مهم دنیا
2-2-10-3) شعبه و بانکداری الکترونیکی
2-2-10-4) تاریخچه کارت ها
2-2-10-4-1) تعریف و مفهوم کارت های بانکی
2-2-10-4-2) انواع کارت ها
1- کارت اعتباری
2- کارت پول
3- چک کارت
2-2-10-4-3) مزایای استفاده از کارت
2-2-10-4-4)کارت اعتباری ابزاری نوین در راستای تحقق بانکداری الکترونیک
2-2-10-4-5) بررسی وضعیت کارت اعتباری در جهان
2-2-10-4-6) انواع کارت های اعتباری در دنیا
2-2-10-4-6-1)مسترکارت
2-2-10-4-6-2) Pre Paid
2-2-10-4-6-3)کارت اعتباری Visa Virtual
2-2-10-4-6-4)کارت اعتباری Visa PrePaid
2-2-10-4-6-5) Prepaid MASTERCARD
2-2-10-4-6-6) کارت اعتباری Debit Master Card, Visa
2-2-10-4-6-7) کارت اعتباری Isa Chargeable Virtual
2-2-10-4-6-7)کارت اعتباری Isa Disposal Virtual
2-2-10-4-6-8)کارت اعتباری Master Card Debit به همراه حساب بانکی
2-2-10-4-7)تفاوت کارت اعتباری (Credit Card) با Debit Card چیست؟
2-2-10-4-8) وضعیت کارت اعتباری در ایران
2-2-10-4-9) معایب استفاده از کارت اعتباری در ایران
2-2-10-5)کیوسک خودپرداز
2-2-10-5-1) قابلیت ها و مزایای استفاده از خودپردازها
2-2-10-6) ماشین های نقطه فروش (EETPOS)
2-2-10-8) بانکداری اینترنتی
2-2-10-9)بانکداری تلفنی
2-2-10-10)لینک وبی
2-2-10-11)اجتماع حساب
2-2-10-12) تصدیق الکترونیکی
2-2-10-13) پرداخت ها برای تجارت های الکترونیکی
2-2-10-14) ارائه پرداخت صورت حساب
2-2-10-15) پرداخت های شخص به شخص
2-2-10-16) بانکداری الکترونیکی بی سیم
2-2-11)شاخص های تأثیرگذار بر تصویر افراد از مفید بودن خدمات بانکداری الکترونیکی
2-2-12) بسترهای پیاده سازی بانکداری الکترونیکی
2-2-13)آهنگ پذیرش نوآوری ها
2-2-14) نوآوری وخلاقیت سازمانی
2-2-15)کارکردهای اصلی تحقق نوآوری و ورود یک تکنولوژی نوظهور به بازار
2-2-16) فرایند نوآوری خدمات مالی
2-2-17)تشکیل تیم نوآوری خدمت
2-2-18) تعیین اهداف و راهبرد خدمات جدید
2-2-19) ایده سازی
2-2-20) الگوهای تکامل فرایند نوآوری تکنولوژیک
2-2-20-1) مدل فشار علم
2-2-20-2) مدل کشش بازار
2-2-20-3) مدل اتصالی
2-2-20-4) مدل یکپارچه و شبکه ای
2-2-20-5) مدل زنجیره ارزش
2-2-21) عوامل موثر بر شکل گیری فرایندهای نوآوری
2-2-21-1) ارتباط استراتژیک سازمانی
2-2-22) فرآیند تصمیم نوآوری
2-2-23) مسائل مربوط به زیرساخت ها
2-2-24) الگوی انتشار نوآوری ها
2-2-25) چالش های فراروی کاربران بانکداری الکترونیکی
2-2-25-1) واکنش مصرف کنندگان نسبت به نوآوری های مبتنی بر فنآوری
2-2-26) نقش فن آوری در تحول ارائه خدمات و مشتری مداری بانکداری الکترونیک
2-2-27) موضع یابی در نظام بانکداری
2-2-28) مدل های ارائه شده در حوزه سنجش آمادگی خدمات سیار
2-2-28-1) مدل پایه ارزیابی آمادگی خدمات سیار
2-2-28-2) مدل پیشرفته ارزیابی آمادگی خدمات سیار
2-2-28-3) مدل ارزیابی آمادگی سازمانی در برابر خدمات سیار
2-2-29)عوامل باز دارنده پیشرفت صنعت الکترونیک در مجموعه بانکی کشور
2-2-31) وضعیت ارائه خدمات بانکداری الکترونیک
2-3)پیشینه تحقیق
فصل سوم: روش شناسی تحقیق
3-1) مقدمه
3-2) روش شناسی تحقیق
3-4) روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه
3-5) منابع و ابزار گردآوری داده ها و اطلاعات
3-5-1) تشریح پرسشنامه
3-6) روش تجزیه و تحلیل داده ها
3-7) روایی و پایایی پرسش نامه
3-8) روش ها و ابزار تجزیه و تحلیل داه ها
3-8-1) رگرسیون خطی
3-8-3) آزمون کلموگروف- اسمیرنوف
3-8-4) ضریب همبستگی اسپیرمن
3-8-5) ضریب همبستگی پیرسون
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1)مقدمه
4-2) بخش اول: آمار توصیفی
4-2-1) ویژگی‌های جمعیت شناختی نمونه آماری
4-2-1-1) توزیع فراوانی جنسیت
4-2-1-2) توزیع فراوانی تحصیلات
4-2-1-3) توزیع فراوانی سن
4-2-1-4) توزیع فراوانی سابقه خدمت
4-2-3) توزیع فراوانی تعداد نمونه های انتخاب شده از بانک ها
4-2-4) آزمون فرضیات
4-2-4-1) فرضیه اول
4-2-4-2) فرضیه دوم
4-2-4-3) فرضیه سوم
4-2-4-4) فرضیه چهارم
4-2-4-5) فرضیه پنجم
4-2-5) مدل های آماری و معادلات ساختاری
4-2-5-1) مدل اول
4-2-5-2) معادله ساختاری
4-2-5-3) معیارهای مناسبت مدل
4-2-5-4) مدل اکتشافی
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها
5-1) مقدمه
5-2) نتیجه گیری مبتنی بر فرضیات
5-3) نتیجه گیری کلی تحقیق
5-4) پیشنهادها بر اساس فرضیات
5-5) پیشنهادهای کاربردی
5-6) محدودیت های تحقیق
5-7) پیشنهاد برای تحقیقات آتی
فهرست منابع و مآخذ
منابع فارسی
منابع لاتین
پیوست ها
پیوست الف) پرسشنامه تحقیق
پیوست ب) خروجی نرم افزارها

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی