دی جی پروژه(دیجی پروژه)

دانلود .. پروژه.. تحقیقات .. کارآموزی...پایان نامه ... مقالات انگلیسی همراه با ترجمه.. کارآفرینی ...پروپوزال دی جی پروژه

دی جی پروژه(دیجی پروژه)

دانلود .. پروژه.. تحقیقات .. کارآموزی...پایان نامه ... مقالات انگلیسی همراه با ترجمه.. کارآفرینی ...پروپوزال دی جی پروژه

دانلود تحقیقات و پروژه های دانشگاهی. پرسشنامه . گزارش کارآموزی .. طرح کارآفرینی .. مقالات .. دانلود پایان نامه .. دانبود پرسشنامه .. دانلود تحقیق.. دانلود تحقیق دانشجویی .. دانلود پایان نامه معماری .. دانلود پایان نامه روانشناسی .. دانلود پایان نامه ارشد .. دانلود پایان نامه مکانیک .. دانلود پایان نامه ادبیات .. دانلود نمونه سوالات امتحانی .. دانلود نمونه سوال استخدامی .. دانلود طرح توجیهی .. دانلود پروژه برنامه نویسی.. سی شارپ .. پروژه اچ تی ام ال html ..دانلود تحقیق دانشجویی..دانلود پایان نامه حسابداری .. پایان نامه حسابرسی .. دانلود کارآموزی وکالت .. دانلود گزارش کار آموزی حقوق .. دانلود ژنتیک .. دانلود پروژه متلب .. دانلود پایان نامه حقوق .. ارشد .. دانلود مقالات isi ...دانلود پروژه دانشجویی, دانلود پلان


برای سهولت در پیدا کردن مطلب مورد نظر از جستجوی سایت استفاده کنید
دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه

مدتی است که نرم افزار تانگو دچار مشکل شده است که عکسها را نمایش نمی دهد .

برای رفع این مشکل مطلب زیر را دنبال کنید 

شرکت تانگو اعلام نموده که در حال انتقال تانگو به FIESTA می باشد .

تجربه جدید تانگو با  فیستا  

فیستا یک برنامه با امکاناتی جالب تر از تانگو می باشد ولی متاسفانه امکان دانلود در گوگل پلی برای ایران امکان پذیر نمی باشد 

لینک دانلود مستقیم فیستا در دی جی پروژ:

 

دانلود ورژن قدیمی

 

دانلود ورژن جدید

 

راهنمایی استفاده :

بعد از نصب فیستا ، تانگو را حذف کنید . نگران نباشید تمام چت ها و دوستان شما در فیستا هستند و هیچکدام حذف نمی شوند .

 

مطالب مرتبط:

پیدا کردن مشخصات ایرانسل از روی شماره ایرانسل 

 

کلید واژه:

تانگو ، فیلتر ، FIESTA

نظرات (۲۳)

هم فیستا وهم تانگو کد ورودی نمیاد ثبت نام انجام نمیشود

درتانگو کد ورودی ارسال نمیشود فستا هم نصب کردم اونم وارد نمیشود

به ظور کلی بگم که تانگو در ایران بسته شده فقط در خارج از ایران با سیم کارت خارجی وصل میشه

سلام.متاسفانه تانگوم برای نصب مجدد کد نمیاد و فیستا هم تاریخ تولد رو قبول نمیکنه که نصب کنم لطفا کمک کنید 

سلام
برای من فیستا نصب نمیشه میگه اشکال غیر منتظره ای رخ داد لطفا با پشتیبانی تماس بگیرین.
پیام نصب تانگو واسم نمیاد 

اختیار ریجستری میده چرا.من به مطالبی که قبلا درتانگو به اشتراک گذاشته بودم احتیاج دارم.حالا چی میشه داستان.
پاسخ:
با سلام به احتمال زیاد از سمت مخابرات شماره های تانگو فیلتر شده
سلام نصبش کردم اما کد نمیاد چند تا شماره هم زدم بازم کد نیومد
سلام من فیستا را نصب کردم و تانگو را پاک کردم حالا کد4 برا من ارسال نمیشه میشه راهنمای کنید ممنون میشم
پاسخ:
با سلام احتمالا از طرف مخابرات فیلتر شده 
سلام 
کد تانگو برای من نمیاد چرا ؟
من با شماره ایران ثبت نام کردم قبلا ،ولی الان میخوام اکانتمو بیارم کد نمیاد ممنون میشم منو راهنمایی کنیداگه میشه به شماره تلگرامم (۰۹۲۱۸۵۰۷۶۵۸)بفرستید چون ایمیلم مطالب خوانده نشده زیاد دارم نمیتونم مطلب شما رو پیدا کنم 
شماره تانگو ۹۸۹۰۳۹۵۴۲۳۳۴+
سلام چرا تانگوی من با کد ایران نصب نمیشه لطفا راهنمایی کنید ممنونم 
شماره ایران رو قبول نمیکنه چ باید کرد
سلام ..من نصب کردم تانگو هم پاک کردم...اما موقعی که پیام کد بفرسته شرکت ...کد رو به شماره موبایلم نمیفرسته...شماره موبایلم و کد ایران هم درسته
سیدمحمدعلی رزاز
باسلام چرا فیلم ها باز نمیشن
پاسخ:
با سلام 
تست شد فیلم ها نمایش داده میشن . شاید سرعت نتتون پایینه .
فیستا
من تانگو روحذف کردم
پاسخ:
با سلام . رو چند نوع گگوشی 4 به بالا تست انجام شد با موفقیت نسب شد .هیچ مشکلی نداره
سلام نصب نشد
اینم آدرس فیستا .. همون تانگو. . اول که نصب کردید کمی زمان میبره تا تمام اطلاعات تانگوتونو بروز بیاره .
http://digiproje.blog.ir/1394/12/21/%D8%B1%D9%81%D8%B9-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-%D8%AA%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%88-%D8%B9%D8%AF%D9%85-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D9%88-%D9%81%DB%8C%D9%84%D8%AA%D8%B1-%D8%B4%D8%AF%D9%86
Salam
سلام مال من اصلا نصب نمیشه

پاسخ:
با سلام 
فیستا رو دانلود کنید . تانگو رو حذف کنید و بعد فیستا رو نصب کنید . 
عالی بود
همسفر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی