دی جی پروژه(دیجی پروژه)

دانلود .. پروژه.. تحقیقات .. کارآموزی...پایان نامه ... مقالات انگلیسی همراه با ترجمه.. کارآفرینی ...پروپوزال دی جی پروژه

دی جی پروژه(دیجی پروژه)

دانلود .. پروژه.. تحقیقات .. کارآموزی...پایان نامه ... مقالات انگلیسی همراه با ترجمه.. کارآفرینی ...پروپوزال دی جی پروژه

دانلود تحقیقات و پروژه های دانشگاهی. پرسشنامه . گزارش کارآموزی .. طرح کارآفرینی .. مقالات .. دانلود پایان نامه .. دانبود پرسشنامه .. دانلود تحقیق.. دانلود تحقیق دانشجویی .. دانلود پایان نامه معماری .. دانلود پایان نامه روانشناسی .. دانلود پایان نامه ارشد .. دانلود پایان نامه مکانیک .. دانلود پایان نامه ادبیات .. دانلود نمونه سوالات امتحانی .. دانلود نمونه سوال استخدامی .. دانلود طرح توجیهی .. دانلود پروژه برنامه نویسی.. سی شارپ .. پروژه اچ تی ام ال html ..دانلود تحقیق دانشجویی..دانلود پایان نامه حسابداری .. پایان نامه حسابرسی .. دانلود کارآموزی وکالت .. دانلود گزارش کار آموزی حقوق .. دانلود ژنتیک .. دانلود پروژه متلب .. دانلود پایان نامه حقوق .. ارشد .. دانلود مقالات isi ...دانلود پروژه دانشجویی, دانلود پلان


برای سهولت در پیدا کردن مطلب مورد نظر از جستجوی سایت استفاده کنید
دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه


پروژه فروش اینترنتی محصولات کامپیوتری، پروژه ای کامل و کارآمد برای استفاده دانشجویانی که باید پروژه های پایانی درسی را تحویل دهند، می باشد
دسته بندی php
بازدید ها 2
فرمت فایل zip
حجم فایل 7346 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 75
سورس آماده پروژه پایانی وب سایت فروشگاه کامپیوتری با PHP

فروشنده فایل

کد کاربری 3118
کاربر

این وب سایت فروشگاه کامپیوتری که تقریبا تمام امکاناتی را که یک وب سایت فروش باید داشته باشد، را داراست و میتواند برای فروش اینترنتی محصولات یک فروشگاه مربوط به کامپیوتر و لوازم جانبی آن مورد استفاده قرار گیرد.

پروژه فروش اینترنتی محصولات کامپیوتری، پروژه ای کامل و کارآمد برای استفاده دانشجویانی که باید پروژه های پایانی درسی را تحویل دهند، می باشد.

 همچنین کسانی که مایلند سورس کاملی از پروژه های نوشته شده به زبان php مربوط به فروش کالا و محصولات داشته باشند، پروژه وب سایت فروشگاه کامپیوتری برای آنها بسیار مفید خواهد بود.

در صورت نیاز میتوانید با اعمال تغییرات کمی بر روی پروژه web site محصولات کامپیوتری، آن را بعنوان یک پروژه از فروش محصولات دیگری مانند گوشی ها و یا موارد مشابه استفاده نمایید.

پروژه فروشگاه کامپیوتری با زبان پی اچ پی، شامل دو بخش مربوط به نمایش وبسایت و بخش مدیریت سایت جهت مدیریت محتوا و وظایف مربوط به ادمین سایت می باشد.

website مربوط به پروژه فروشگاه کامپیوتری را میتوانید روی internet ، یک سرور واقعی، و یا سرور های لوکال مانند xamp یا wamp نصب کنید و طریقه کارکرد آنرا مشاهده نمایید و از آن  بهره ببرید.

داکیومنت مربوط به این پروژه کامل و جالب را نیز در اختیارتان گذاشته ایم، که میتوانید همراه با فایل پروژه آن را نیز دانلود کنید که توضیحات کاملی از قابلیت ها و امکانات سایت در آن گنجانده شده است. درضمن، در طراحی بانک اطلاعاتی مربوط به پروژه فروشگاه کامپیوتری از MySql استفاده کرده ایم، که آن نیز در فایل مربوط به پروژه قابل دسترسی است.

جهت ورود به بخش مدیریت سایت فروش محصولات کامپیوتری، باید وارد آدرس your_web_address/login شوید و پس از وارد کردن admin | admin به عنوان نام کاربری و کلمه عبور وارد بخش مدیریت وب سایت خواهید شد و امکانات آماده شده را خواهید دید. به جای your_web_address آدرس دامنه و یا local  خود را باید وارد نمایید.

در طراحی و پیاده سازی پروژه کامل فروشگاه کامپیوتری از برنامه ها، زبان برنامه نویسی و Database و امکانات زیر استفاده شده است: 

 Adobe Dreamweaver CS6

► PHP

► Html

► Css

► Java script

► My Sql

بازدیدکننده وبسایت فروشگاه کامپیوتری شما، پس از وارد شدن میتواند این امکانات را مشاهده کند:

► صفحه اصلی : که شامل کالاهای مربوط به فروشگاه کامپیوتری، دسته بندی ها، اسلاید ها، اخبار و اطلاعیه ها ی موجود  در سایت فروشگاه کامپیوتری است.

► صفحه  لیست محصولات: بازدید کننده از طریق  کلیک روی یکی از دسته بندی ها به این صفحه هدایت می شود و کالاهای موجود در این دسته را مشاهده می کند و میتواند در مورد خرید محصولات کامپیوتری سایت تصمیم بگیرد.

► صفحه اخبار : در این صفحه از سایت، لیست آخرین اخبار سایت به نمایش در می آید.

► صفحه درباره ما : اطلاعاتی که مربوط به اهداف طراحی و همچنین امکانات وب سایت فروشگاه است و توسط مدیر درج شده است در این صفحه به نمایش در می آید.

► صفحه تماس با ما : اطلاعات این صفحه نیز توسط مدیر درج میشود و شامل چگونگی دسترسی به مدیر یا مدیران وبسایت است، همچنین فرمی جهت ارسال پیام کاربران به مدیر سایت در این صفحه وجود دارد.

► صفحه  ثبت نام : در این صفحه کاربران وبسایت فروشگاه می توانند در سایت ثبت نام کنند و از امکانات ویژه ی کاربری و یا هر چیز دیگری که برای آنها تعیین شده است، استفاده نمایند.

مدیر سایت فروشگاه پس از لاگین شدن به امکانات و بخش های زیر دسترسی خواهد داشت:

► مدیریت دسته ها : این بخش شامل مدیریت دسته ها می باشد که برای دسته بندی پست ها کاربرد دارد.

► مدیریت کالا ها : این بخش شامل مدیریت کالا ها و محصولات فروشگاه می باشد و مدیر می تواند کالاهای مرتبط با دسته ها را در آن قرار دهد.

► مدیریت اخبار : این بخش جهت قرار دادن اخبار و اطلاعیه ها در صفحه اصلی سایت است.

► مدیریت کاربران : در این قسمت مدیر می تواند کاربرانی که ثبت نام کرده اند را مشاهده کند و با آنها در ارتباط باشد.

► تنظیمات اصلی: این بخش جهت وارد کردن بخش های اصلی سایت مانند تیتر سایت فروش محصولات کامپیوتری، لوگو، ایمیل مدیر، رمز عبور و … است.

► مدیریت اسلایدر : این بخش جهت قرار اسلاید های نمایشی در بخش عمومی سایت است.

► مدیریت تبلیغات : در این بخش می توان  بنرهای تبلیغاتی  را  بر روی سایت قرار داد.

► پیام ها : در این بخش مدیر می تواند پیام های ارسالی از سوی کاربران سایت فروشگاه کامپیوتری و یا افراد مهمان که در بخش تماس با ما پیام می گذارند را مشاهده کند و یا برای کاربران پیام ارسال کند.

بانک اطلاعاتی مربوط به پروژه سایت فروشگاه کامپیوتری شامل این جدول ها میباشد:

► Mtblmenu : لیست بخش های اصلی سایت فروشگاه کامپیوتری در این جدول قرار دارد.

► Mtblsubmenu :  دسته ها ی مربوط به کالا ها و محصولات در این جدول قرار می گیرند.

► mtbldownload: کالاها  در این جدول قرار می گیرند.

► mtblnews: اخبار سایت را در خود نگهداری می کند.

► viewsite: آمار بازدید سایت در این جدول قرار می گیرند.

► mtblcomment: نظرات و دیدگاه کاربران وب سایت در این جدول قرار می گیرند.

► mtblmessage: پیام های کاربران در این جدول قرار می گیرند.

► mtblslider: اسلاید های نمایشی در این جدول قرار می گیرند.

► mtbluser: اطلاعات کاربران در این جدول قرار می گیرند.

► mtbladvertise: تبلیغات ثبت شده در این جدول قرار می گیرند.

► sbtblstores: تنظیمات اصلی سایت در این جدول قرار می گیرند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی