دی جی پروژه(دیجی پروژه)

دانلود .. پروژه.. تحقیقات .. کارآموزی...پایان نامه ... مقالات انگلیسی همراه با ترجمه.. کارآفرینی ...پروپوزال دی جی پروژه

دی جی پروژه(دیجی پروژه)

دانلود .. پروژه.. تحقیقات .. کارآموزی...پایان نامه ... مقالات انگلیسی همراه با ترجمه.. کارآفرینی ...پروپوزال دی جی پروژه

دانلود تحقیقات و پروژه های دانشگاهی. پرسشنامه . گزارش کارآموزی .. طرح کارآفرینی .. مقالات .. دانلود پایان نامه .. دانبود پرسشنامه .. دانلود تحقیق.. دانلود تحقیق دانشجویی .. دانلود پایان نامه معماری .. دانلود پایان نامه روانشناسی .. دانلود پایان نامه ارشد .. دانلود پایان نامه مکانیک .. دانلود پایان نامه ادبیات .. دانلود نمونه سوالات امتحانی .. دانلود نمونه سوال استخدامی .. دانلود طرح توجیهی .. دانلود پروژه برنامه نویسی.. سی شارپ .. پروژه اچ تی ام ال html ..دانلود تحقیق دانشجویی..دانلود پایان نامه حسابداری .. پایان نامه حسابرسی .. دانلود کارآموزی وکالت .. دانلود گزارش کار آموزی حقوق .. دانلود ژنتیک .. دانلود پروژه متلب .. دانلود پایان نامه حقوق .. ارشد .. دانلود مقالات isi ...دانلود پروژه دانشجویی, دانلود پلان


برای سهولت در پیدا کردن مطلب مورد نظر از جستجوی سایت استفاده کنید
دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه


در این پژوهش ما به بررسی بازیهای سنتی و مدرن می پردازیم
دسته بندی علوم تربیتی
بازدید ها 1
فرمت فایل doc
حجم فایل 764 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 107
بررسی و مقایسه ی بازیهای سنتی و مدرن و تاثیر آن بر رشد کودک

فروشنده فایل

کد کاربری 3069
کاربر

در این پژوهش ما به بررسی بازیهای سنتی و مدرن می پردازیم. درفصل اول به کلیات پژوهش اشاره میشود و درفصل دوم ادبیات پژوهش و مباحث نظری پژوهش همراه با معرفی بازیهای سنتی و مدرن و تاثیر آن بر رشد کودک مورد بررسی واقع میشود. در فصل سوم روش پژوهش و روش گردآوری اطلاعات بیان میشود و درفصل آخر به جمع بندی مطالب ذکر شده پرداخته میشود. هدف این پژوهش معرفی بازیهای سنتی و مدرن و مقایسه آنها بایکدیگر و تاثیر آنها بر رشد و تربیت کودک میباشد. و روش این پژوهش بر اساس موضوع انتخاب شده از نوع توصیفی می باشد. در این پژوهش از منابع کتابخانه ای و سایتهای علمی مختلف برای مطالعه اطلاعات موجود در زمینه بازیهای سنتی و مدرن و تاثیر آن بر رشد کودک استفاده شده است. این پژوهش به این نتیجه رسید که بازی‌ها به طور عام دارای یک بار فرهنگی هستند که چه در عصر حاضر و چه در گذشته با هدف پرکردن اوقات فراغت انسان طراحی شده‌اند. بازی های سنتی و رایانه ای در عصر جدید دو رقیب در کنار هم هستند که هرکدام دارای مزایا و معایبی میباشند که در این پژوهش به بیان این مزایا و معایب پرداخته میشود و بیان میکند که از نظر روحی و اخلاقی و رشد شخصیتی بازیهای سنتی بر بازیهای کامپیوتری و رایانه ای برتری دارد.

فهرست مطالب

فصل اول: کلیات پژوهش

1-1- مقدمه2

1-2- بیان مسئله4

1-3- اهمیت و ضرورت پژوهش4

1-4- اهداف پژوهش5

1-4-1- هدف اصلی:5

1-4-2- اهداف فرعی:5

1-5- سوالات پژوهش6

1-6- معرفی اصطلاحات:6

 فصل دوم: ادبیات پژوهش

2-1- مقدمه9

2-2- بازیهای بومی و محلی9

2-3- بازیهای رایانه ای:12

2-3-1- دسته‌بندی بازی‌های رایانه‌ای12

2-3-2- تاریخچه بازیهای رایانه ای:14

2-4- شرح برخی از بازیهای سنتی مشترک در اکثر نقاط ایران18

2-5- شرح برخی از بازی های محلی مناطق مختلف31

2-5-1- بوشهر31

2-5-2- فارس37

2-5-3- اصفهان37

2-5-4- کامیاران38

2-5-5- خراسان شمالی39

2-6- اسامی برخی دیگر از بازی های سنتی41

2-7- گذری بر ورزشهای مدرن و سنتی43

2-8- نقش بازی در زندگی کودک45

2-9- نقش بازی در رشد اجتماعی کودک :45

2-10- نقش بازی در رشد عاطفی کودک :46

2-11- نقش بازی در رشد ذهنی کودک :46

2-12- نقش بازی در رشد حرکتی کودک47

2-13- اهمیت بازی در رشد عاطفی - اجتماعی کودک47

2-14- ارزش های بازی48

2-15- انواع بازی های مورد علاقه کودکان49

2-16- انواع بازی50

2-17- تفاوت بازیهای سنتی و رایانه ای52

2-18- رونق دوباره بازی‌های بومی و محلی55

2-19- مدرنیته بازی‌های قدیمی را از یاد برده است55

2-20- فناوری‌های نوین و بازی‌های سنتی و بومی56

2-21- جایگزینی بازیهای رایانه ای و الکترونیکی با بازیهای بومی و محلی56

2-22- از انتقال فرهنگ بازی‌های سنتی تا هیجان کاذب بازی‌های رایانه ای58

2-23- بازی ها و ایجاد خلاقیت در کودک62

2-24- مقایسه بازیهای سنتی در ایران و سایر کشورها65

2-25- بازی های رایانه ای و تأثیرات آن ها در کودکان و نوجوانان68

2-25-1- عوارض نامطلوب ناشی از بازی های رایانه ای68

2-25-2- مزایای بازی های رایانه ای69

2-26- پیامدها و آثار منفی بازی های رایانه ای69

2-27- صدمات بازیهای کامپیوتری بر کودکان و نوجوانان و راه حل ها:75

2-27-1- بازیهای رایانه ای و تأثیر آن بر عملکرد مغز77

2-27-2- فراگیری رفتار تهاجمی و پرخاشگرانه78

2-28- تأثیرات مثبت بازی‌های رایانه‌ای:82

2-29- پیشینه پژوهش83

2-29-1- تحقیقات داخلی83

2-29-2- تحقیقات خارجی84

 فصل سوم: روش پژوهش

3-1- مقدمه88

3-2-88

3-3- روش تحقیق:88

3-4- روش گردآوری اطلاعات88

 فصل چهارم: بحث و نتیجه گیری

4-1- مقدمه90

4-2- تفاوت ها90

4-3- شباهت ها91

4-4- نتیجه گیری و جمع بندی91

4-5- پیشنهادات94

4-5-1- پیشنهادات پژوهشی94

4-5-2- پیشنهادات کاربردی94

4-6- محدودیت های پژوهش95

منابع و ماخذ.. 96

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی